טלוויזיה

אברי גלעד חושף בכאב: "אני לא שמח, מה עושים?"

המגיש התייחס לאלימות המוסלמית באירופה: "אמנם להיסטוריה יש חשבונות משלה ולוחות זמנים ארוכים ביותר, אבל בניגוד למה שקרה בשנות ה־20 וה־30 וה־40 בגרמניה - אני איתכם בכאבכם מול חיות האדם שהכנסתם לארצכם בטעות. ואתם צריכים לשאול את עצמכם: מה עושים? איך מתקנים את מה שאנגלה מרקל קלקלה בענק?"
מערכת ice |  1
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
בטורו השבועי ל'ישראל היום', מתאר אברי גלעד, המגיש הצבעוני והחד של קשת 12 את ההשתלטות האיסלאמיסטית על אירופה והוא לא ממש עושה הנחות דווקא לגרמניה. אבל האם הוא שמח שהעוול שנגרם ליהודי נענה בימים אלו?
גלעד כתב: "ראיתי את הסרטון שבו נער גרמני בלונדיני מוכה על לא עוול בכפו בידי צעירים מוסלמים שחורי שיער. לכאורה, הייתי חייב לשמוח, כי אותו הדבר בדיוק קרה לאבא שלי בגיל 16 ברחוב בברטיסלבה, עיר הולדתו, עם צעירים סלובקים ובהשראתכם. אני לא שמח. אני לא חושב שהנער, שחטף ממוסלמים שנכנסו לגרמניה בגלל נדיבות יתר, נושא באשמה של מה שעשו סבא וסבתא שלו בשואה. אני לא מאמין בגביית חובות באיחור של 80 שנה. אמנם להיסטוריה יש חשבונות משלה ולוחות זמנים ארוכים ביותר, אבל בניגוד למה שקרה בשנות ה־20 וה־30 וה־40 בגרמניה - אני איתכם בכאבכם מול חיות האדם שהכנסתם לארצכם בטעות. ואתם צריכים לשאול את עצמכם: מה עושים? איך מתקנים את מה שאנגלה מרקל קלקלה בענק?".

רק השבוע היה גלעד בכותרות מסיבה אחרת לגמרי. אחיו של החטוף איציק אלגרט התארח ביום ראשון בלילה בתכנית של אברי גלעד ויאיר שרקי בקשת 12 ובשל העובדה שנאלץ לחכות עד אחרי חצות כדי להכנס לאולפן לראיון, הוא גער בשני המגישים והשיחה הפכה לקצת פחות נעימה כשהשניים ניסו להסביר לו את הסיבה לעיכוב.
דני אלגרט פתח את דבריו ואמר לרגל יום ההולדת ה-69 של אחיו החטוף שנחגג 16 דקות אחרי שנכנס לראיון: "האמת שלא בא לי לדבר איתכם, אני מחכה שעה ומשהו בחוץ, אף אחד לא מתייחס, שעה וחצי אני מחכה לכם לדבר".
 
גלעד שאל אותו במעט כעס: "ו....", אלגרט אמר: "ואני לא יודע? אני חשוב? אולי תמשיכו לדבר, שעה וחצי אתם נותנים לי לחכות בחוץ", גלעד הסביר לו: "זה מטעמי תיאום הפקה, יש לך מקום בתכנית וזה המקום שלך, עכשיו".
אלגרט הכועס השיב: "אז תיאום הפקה צריכים לדעת, צריכים להבין שלא נותנים לבן משפחת חטופים להמתין יותר משעה בחוץ ולנרמל את זה", שרקי אמר: "אני מתנצל על השגיאה ההפקתית שלנו, גם אברי מתנצל על זה", אלגרט השיב: "זה קורה בכל תכניות לאט לאט, הפכנו ממשפחות מנורמלות, לשקופים, אם לפני שנה הייתי יושב פה שרקי ואומר לך שעוד שנה שאנחנו נשב פה ונדבר על 120 חטופים היית מאשפז אותי בכפייה".
גלעד השיב: "אני לא חושב שאנחנו חלק מהנרמול, הסיבה שאתה אחרי חצות זה בגלל יום ההולדת של אחיך", אלגרט אמר: "אז תשתפו אותי ותביאו אותי בזמן, תפסיקו לנרמל את זה, אני מדבר בשם כל המשפחות". שרקי התנצל בפניו שוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אילת
    איריס 07/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי גלעד צודק!!!!!
    סגור