ויראלי

אברי גלעד מופתע בשידור חי: זו הדרישה של האורחת באולפן

גונן, אחותה של החטופה רומי גונן, וחיים, אמו של יותם חיים ז"ל שנהרג בניסיון חילוץ כושל, חשפו בתכנית של יאיר שרקי ואברי גלעד בקשת 12 פרספקטיבה מורכבת על המתרחש ברחובות. "מה שמראים בתקשורת זה רק כשמתחילים לשרוף דברים, זה יותר מוכר אולי, זה חבל לי. זה מערבב את הכל"
מערכת ice |  2
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
בעיצומה של אחת התקופות הסוערות בתולדות ישראל, קולות מפתיעים מתחילים להישמע. ירדן גונן ואיריס חיים, שתי נשים שחוו את הטרגדיה של מלחמת אוקטובר באופן אישי ומכאיב, מציבות מראה בפני החברה הישראלית ומעלות שאלות נוקבות על אופי המחאה הציבורית.
גונן, אחותה של החטופה רומי גונן, וחיים, אמו של יותם חיים ז"ל שנהרג בניסיון חילוץ כושל, חשפו בתכנית של יאיר שרקי ואברי גלעד בקשת 12 פרספקטיבה מורכבת על המתרחש ברחובות. "מה שמראים בתקשורת זה רק כשמתחילים לשרוף דברים, זה יותר מוכר אולי, זה חבל לי. זה מערבב את הכל".

עוד טענה: "כשאני מדברת אתם שמים את זה ברקע, אני בחיים לא הייתי בהפגנה מהסוג הזה והצופה בבית אומר 'אה, ירדן, זה מה שהיא עושה'". גלעד דרש מיידית מצוות התוכנית להוריד את המסך בו היא דיברה על רקע תמונות המחאה.
חיים, מצידה, מוסיפה רובד נוסף לדיון כשהיא מתייחסת להפגנות כ"הפגנות שנאה". האם ייתכן שבלהט המחאה, אנו מאבדים את היכולת לנהל שיח מכבד ובונה? האם המחאה, שמטרתה לתקן ולשפר, הופכת בעצמה לגורם מפלג?
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המחאה חטפה את משפחות החטופים והערוצים עובדים אצל המחאה (ל"ת)
    דן 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    יושר של משפחות החטופים והנופלים
    צדק 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התקשורת של המדינה המקוללת רק מחפשת את השלילי הם חיים מזה זה בדיוק כמו התקשורת בארה״ב כאשר הנשיא נכשל כולם מתעוררים כך זה גם במדינה המקוללת כולם עושים הפרד ומשול הם לא מבינים שהם באותה סירה טובעת
    סגור