תקשורת ומדיה

אברי גלעד חושף את היעד החדש של הממשלה? "החלטה אסטרטגית"

אברי גלעד טוען כי לאחר ש"סוכני השנאה", אשר פועלים בממשלה ומחוצה לה, דאגו להפוך אישים בכירים בחברה הישראלית לאויבים, כעת הגיע תורו של צה"ל. אברי גלעד: "הגו את הרעיון המבריק - ללכת על הראש של צה"ל"

מערכת ice |  1
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
אברי גלעד, מגיש תוכנית הטלוויזיה "חצי לחצות" בערוץ 12, מרבה למתוח לא מעט ביקורת חריפה על התנהלות הממשלה בכלל וראש הממשלה בנימין נתניהו בפרט. כזכור, בחודש מאי האחרון, התייחס גלעד בטורו ב"ישראל היום", על קיום טקס יום העצמאות למדינת ישראל עורר הדים רבים.
לאחר שהכריז כי מדובר בטקס "קר ומנוכר", כעת תוקף אברי גלעד את חברי הממשלה ושאר תומכיה, אשר אותם הוא מכנה "מכונת הרעל" בשל הטענה כי אלו מרבים להפוך אישים בכירים, אשר אינם מתיישרים עם דעותיהם לאיוב. 
בטורו "שם לב" באתר החדשות "ישראל היום", טוען אברי גלעד כי "סוכני שנאה" רבים פועלים להפיכתם של אישים בכירים בחברה הישראלית לאיובים. גלעד מנה את אותם אישים בכירים, אשר מזמן הוגדרו על ידי "מכונת הרעל", כך לטענתו, לאיובים. ביניהם, ניתן למנות את שקמה ברסלר, גדי אינזקוט, בני גנץ, יאיר לפיד, אהוד ברק, גלי בהרב מיארה, נפתלי בנט, אחים לנשק, ערוץ 12 וערוץ 13. 
עוד מציין אברי גלעד, כי לכל אחד מאותם אישים בכירים מוצמד כינוי גנאי, אשר עליו אחראים "סוכני השטנה" הפועלים בממשלה ומחוצה לה. בין כינויי הגנאי שהציג גלעד הם; חלול, נוכל ובוגד. לדבריו, באמצעות אותה פעולה עליה אחראים חברי הממשלה ו"סוכני שטנה" אחרים, מרגישים חלק גדול מאזרחי ישראל כי מדובר באמת טהורה. 
לטענת אברי גלעד, יש מי שפועלים להפוך את צה"ל לאויב העם. "הגו את הרעיון המבריק - ללכת על הראש של צה"ל", כך כתב גלעד בטורו באתר "ישראל היום". מגיש תוכנית הטלוויזיה "חצי בחצות" של ערוץ 12, חשף בפני הקוראים כי דבריו מתבססים על שיחה שקיים עם חבר של אחד מהבכירים הפועלים בצה"ל.
עוד מעריך אברי גלעד, כי מדובר בהחלטה אסטרטגית, אשר נועדה "להציל את הראיס מגורלו". בהמשך הטור, גלעד מתח ביקורת חריפה על בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, אשר מרבה לפרסם ציוצים ברשת החברתית X על המצב המדיני המורכב. "הפרח ממיאמי מפמפם את המסר שאולי, בעיניו, יהיה זה שיציל את אביו מלהיזכר כמחריב המדינה", כך כתב גלעד בטורו באתר "ישראל היום".
לאחרונה, התייחס אברי גלעד, איש התקשורת המוכר ומגיש תוכנית הטלוויזיה "חצי בחצות" בערוץ 12, למבצע "ארנון" אשר כלל את חילוצם של נועה ארגמני, שלומי זיו, אלמוג מאיר ג'אן ואנדרי קוזולוב. בטורו באתר בחדשות, כתב גלעד: "יש לי תשובה, ויכול להיות שהיא תעצבן. הסיבה היא שבראש המדינה עומד אדם לא ראוי לכל הטוב אשר בנו. איך הוא רץ לגזור קופון על שובם של החטופים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אברי גלעד מתבלבל בן עיקר לטפל-קודקודי צה"ל אחראים למחדל (ל"ת)
    רמי 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור