תקשורת ומדיה

אברי גלעד תוקף את נתניהו: "גוזר קופון על חטופים, לא ראוי לנו"

איש התקשורת טען כי ההתנהלות של נתניהו, שכוללת "גזירת קופון" על שובם של חטופים אך גם התעלמות ממשפחות שכולות, היא זו שפוגעת בעם ישראל ומהווה מכשול משמעותי לעלייתו. לדבריו, רה"מ "אינו ראוי", ולא מייצג "התנהלות תקינה"
מערכת ice |  3
אברי גלעד (צילום מסך רשת 13)
אין ספק כי "מבצע ארנון", שבמהלכו חולצו ארבעה חטופים חיים ממחנה הפליטים נוסייראת שברצועת עזה, הצליח לרגש כל אזרח ישראלי שזכה לשמוע קמצוץ של חדשות טובות מבין כלל האכזבות שפוקדות אותנו מדי יום. המגיש ואיש התקשורת אברי גלעד התייחס למבצע, ושיתף את נקודת מבטו דווקא בנוגע להתנהלות ראש הממשלה (כפי שהוא נוהג לעשות מדי פעם) בימים שאחרי ההצלחה. "למה רק כשהחרב על הצוואר ממש אנחנו יודים להתעלות, ורוב הזמן אנחנו בתעלות של התודעה?".
בטור שכתב גלעד ל"ישראל היום", כתב:: "יש לי תשובה, ויכול להיות שהיא תעצבן. הסיבה היא שבראש המדינה עומד אדם לא ראוי לכל הטוב אשר בנו. איך הוא רץ לגזור קופון על שובם של החטופים". בהמשך הוא כותב כי דווקא באירועים המצערים בהן צריך לטלפן למשפחות שכולות ולהשתתף בצערן – ראש הממשלה לא פועל ולא לוקח אחריות. "התדר של האיש הזה הרעיל את הלב של עם ישראל. זה לא עניין פוליטי, זה אישיותי".
לסיכום, גלעד טען כי כעת אין לנו אדם אליו ניתן לשאת עיניים, "אין דוגמה להתנהלות תקינה", ואנו למעשה מתעסקים בתפל במקום בעיקר. לדבריו, עם ישראל יוכל להתרומם רק כאשר נתניהו יעזוב, בציפייה שהדבר יקרה לאחר הבחירות הבאות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גם אתה לא ראוי לנו. כל זב חותם חושה הוא מענין? סתום. (ל"ת)
    איה 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    לכולם מותר ורק לנתניהו אסור?! כשאתה היית בדרן על מדים
    בושה וחרפה 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נתניהו היה לוחם עתור קרבות בסיירת מטכ״ל. אתה לא ראוי לו!
    סגור
  • 1.
    כולם נוכלים אברי התעורר מתרדמת הציות בהצלחה בדרך (ל"ת)
    זאב רמיאל 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור