תקשורת ומדיה

מגיש חדשות 12 יוצא להגנת דני דנון: "מופע ברוטאלי וחסר מעצורים"

לאחר שחה"כ דני דנון הותקף בבית קפה ברמת השרון על ידי אחת מחברות המועצה העירונית, מיהר ירון אברהם לצאת להגנתו. ירון אברהם: "היא לא מלכה ולא אמיצה. יותר לכיוון של חצופה ואלימה. דני דנון יכול לשבת בבית קפה בלי להיתקל במופע הברוטאלי וחסר המעצורים הזה"

מערכת ice |  3
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
חה"כ דני דנון (הליכוד) הותקף מוקדם יותר היום (חמישי) בבית הקפה "רביבה וסיליה" הממוקם ברמת השרון. דנון, אשר לדבריו נכח בבית הקפה המקומי בשל פגישה חשובה, נתקל בביקורת קשה וחריפה שהופנתה אליו ואל ממשלת הימין מצד הדר שוויצר, אחת מחברות המועצה העירונית. 
שוויצר, אשר הבחינה כי חבר הכנסת ממפלגת הליכוד פוקד את בית הקפה המקומי, ניגשה אליו והתעמתה איתו סביב התנהלות הממשלה בימים מורכבים אלו. בין היתר, הביעה שוויצר את התנגדותה לעצם קיומו של חוק הפטור מגיוס, אשר אושר לאחרונה בכנסת. 
"אני לא מצליחה להבין... אין לך בושה? הפקרתם את החטופים, חוק גיוס, איך אתה לא מתבייש לשבת פה?", כך אמרה הדר שוויצר, אחת מחברות המועצה העירונית של רמת השרון לחה"כ דני דנון. בעקבות דבריה החריפים של שוויצר, ענה חה"כ דנון בנחת: "כמו שאת יושבת פה".
הדר שוויצר, אשר זעמה על תגובתו של חה"כ דנון, ענתה בתקיפות: "אני לא הפקרתי אף אחד, אני לא מעבירה חוק של רבנים, תתבייש. אתם הורסים את המדינה. אתה לא תשב פה בלי בושה, פשוט תתבייש, איך אתה לא מתבייש לשבת בבית קפה? יש חטופים, חיילים שלנו נהרגים, העתיד של הילדים שלנו הולך לעזאזל ואתה יושב בבית קפה".  
 
אותו סרטון שזכה ללא מעט תגובות, לייקים ושיתופים ברשת החברתית X, עורר את זעמו של ירון אברהם, מגיש חדשות 12. בציוץ שפרסם ברשת החברתית X, כתב ירון אברהם: "קורא פה את התגובות. היא לא מלכה ולא אמיצה. יותר לכיוון של חצופה ואלימה. דני דנון יכול לשבת בבית קפה בלי להיתקל במופע הברוטאלי וחסר המעצורים הזה".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל הכבוד לה
    אפרת 06/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לה. ככה צריך
    סגור
  • 2.
    מכוערת מבפנים ומבחוץ (ל"ת)
    סיגל 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בהמה אלימה (ל"ת)
    אורי 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור