טלוויזיה

רביב דרוקר בראיון חריג לקשת 12: כך יצא נגד הערוץ שלו

דרוקר תקף: ״גם אצלכם בחדשות 12 לא הייתם מקבלים מינוי כמו של שמאלוב ברקוביץ, ולא משהו שמתקרב לפרופיל הזה, היא כשירה להיות מנכ"לית של חברת חדשות כמו שאני כשיר להיות רקדן בלט בולשוי"
מערכת ice |  1
רביב דרוקר, קיצוצים בחדשות 13 (צילום ויקיפדיה)
מה יעלה בגורלה של יוליה שמאלוב ברקוביץ' כמנכ"לית חדשות 13 החדשה, כאשר העובדים בערוץ עושים הכל כדי לבטל את המינוי מעורר המחלוקת. גם העיתונאי הבכיר של רשת 13 רביב דרוקר דיבר על כך היום (שבת) בראיון חריג אצל גדעון אוקו בערוץ קשת 12 המתחרה והוציא את הכביסה המלוכלכת בערוץ שלו.
דרוקר תקף: ״גם אצלכם בחדשות 12 לא הייתם מקבלים מינוי כמו של שמאלוב ברקוביץ, ולא משהו שמתקרב לפרופיל הזה, היא כשירה להיות מנכ"לית של חברת חדשות כמו שאני כשיר להיות רקדן בלט בולשוי".

כזכור, בין היתר שמאלוב ברקוביץ' צוטטה בעבר אומרת: "יש מלא עיתונאים לא טובים בערוץ", כשעל מגיש "המקור" רביב דרוקר עצמו טענה בתגובה לכתבה שלו על מירי רגב: "למה הוא לא עושה כזאת כתבה על גנץ? על גנץ הוא לא עשה כזה דבר. עושים רק על צד אחד. ערוץ שאני אהיה בו יהיה גם זה וגם זה, לא יכול להיות שבמשך שנה רשת-קשת משדרים לי את המחאה, ברור לי שיש פה אג'נדה".
היא התייחסה גם לאילה חסון, שעברה לפני כשנה מחדשות 13 לכאן 11, אמרה: "עיתונאית טובה. ברגע שאתה אובייקטיבי, אתה הופך לביביסט". על האפשרות להחלפת נתניהו אמרה: "את מי תשים במקומו?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לאחרונה דברים מוזרים קורים בתקשורת (ל"ת)
    מממ 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור