טלוויזיה

שחקן הקולנוע שיתף בדמעות: "הבית שלי עוקל"

שחקן הקולנוע האמריקני זוכה האוסקר, קווין ספייסי, התארח בתוכנית של המגיש הבריטי פירס מורגן ושיתף כי בשל הוצאותיו המשפטיות, הוא חייב מיליוני דולרים וכי איבד את כל חסכונותיו 
רוני שיינר | 
קווין ספייסי (צילום shutterstock)
שחקן הקולנוע האמריקני זוכה האוסקר קווין ספייסי חשף אמש בדמעות, במהלך בריאיון למגיש הבריטי פירס מורגן, כי ביתו עוקל וכי הוא חייב מיליוני דולרים בשל הוצאותיו המשפטיות. בנוסף, שיתף ספייסי כי אין לו בית קבוע וכי איבד את כל חסכונותיו.
"הבית שלי נמכר במכירה פומבית, אז עליי לשוב לבולטימור ולהעביר את הרכוש שלי לאחסון. אז התשובה לשאלה הזאת היא - אני לא בטוח איפה אגור עכשיו. הבית הזה הוא הבית שלי מאז 2016, אני לא יכול לשלם את החשבונות שאני חייב", שיתף ספייסי. 
 
קווין ספייסי מתראיין לתוכנית Piers Morgan Uncensored 
לשאלה האם הוא עומד בפני פשיטת רגל, השיב ספייסי כי "היו כמה פעמים שחשבתי שאני הולך לשם, אבל הצלחנו להתחמק מזה, נכון להיום". כשנשאל כמה כסף יש לו, הוא השיב שאין לו. "יש לי חובות משפטיים. אני עדיין חייב הרבה, מיליונים רבים. הבית עצמו שווה מיליונים רבים".
נזכיר, כי מאז שעלו טענות על תקיפות מיניות לכאורה והתנהגות בלתי הולמת של ספייסי ב-2017, זוכה ספייסי ממספר תביעות משפטיות שהוגשו נגדו.
בנובמבר 2022 זיכה חבר מושבעים במנהטן את ספייסי מתביעה אזרחית על תקיפה מינית שהגיש נגדו השחקן אנתוני ראפ. בחודש יולי בשנה שעברה זיכה חבר מושבעים בלונדון את ספייסי מאישומים של תקיפה מינית שהגישו נגדו ארבעה גברים. ספייסי הכחיש את כל האישומים נגדו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה