טלוויזיה

הפתעה גדולה במאסטר שף: זו הזוכה לאחר קרב דרמטי

נטלי מזרחי אמרל זכתה בתואר "מאסטר שף 2024", השופט חיים כהן העניק לאמרל שבחים: "אני חושב שזה הגמר עם המנות הכי טובות שהיו אי פעם". בסופו של דבר, אמרל זכתה עם 1,152 נקודות לעומת 1,140 לביטון ונבחרה כמאסטר השפית הבאה
מערכת ice |  3
מאסטר שף 2024 (צילום ערן לוי)
בגמר מותח ומפתיע של עונת "מאסטר שף" בקשת 12 לשנת 2024, נטלי מזרחי אמרל זכתה בתואר הנחשק והפכה למאסטר שפית ה-11 של ישראל. אמרל, שהתמודדה מול אסתר ביטון ואיתי דגן בשלב הגמר, הדהימה את חבר השופטים עם מנותיה המושלמות וזכתה לניקוד גבוה של 1,152 נקודות.
הגמר נפתח עם תחרות במהלכה נדרשו שלושת הפיינליסטים להכין מנה אחת שמסמלת את תודתם למשפחותיהם שתמכו בהם לאורך הדרך. לאחר טעימת המנות, החליטו השופטים כי אסתר ונטלי יעפילו לשלב הגמר האחרון.

בשלב הגמר נדרשו השתיים להגיש לשופטים 3 מנות דגל משלהן. בפעם הראשונה בהיסטוריה התקיימה טעימה עיוורת, ללא נוכחות המתמודדות. לאחר ניקוד שתי המנות הראשונות הובילה אסתר ביטון בפער קל, אך קינוח הגזר המופתי של אמרל במנה השלישית זכה לציון מושלם של 100 נקודות משני שופטים וגרר מהפך דרמטי.  
השופט חיים כהן העניק לאמרל שבחים: "אני חושב שזה הגמר עם המנות הכי טובות שהיו אי פעם". בסופו של דבר, אמרל זכתה עם 1,152 נקודות לעומת 1,140 לביטון ונבחרה כמאסטר השפית הבאה.
אסתר ביטון סיימה במקום השני המכובד, בעוד איתי דגן שהחמיץ את שלב הגמר הסתפק במקום השלישי. בגמר המרגש והצמוד הוכחה שוב עליונותה של התכנית המצליחה "מאסטר שף".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גמר
    עליזה 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתבישו לכם כל צוות השופטים ואתה חיים כהן כוונת לשם שנטלי תזכה לא היה מגיע הפרס היה צריך להיות של אסתר אני יותר לא הצפה בתוכנית שלכם הכל מכור שנים אתם עובדים עלינו ונותנים את הפרס לא מיני זרים למיניהםעצו מאוד שזה ושאבא לא לקחה את הגמר
    סגור
  • 2.
    חובבת אוכל (ל"ת)
    עליזה 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נטלי
    זורי 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מגיעה לנטלי לזכות לא הייתי את אוכלת את האוכל שלה אסתר הייתה צריכה לזכות מלא תבלינים ממש גרוע
    סגור