טלוויזיה

מגישת ערוץ 14 מבולבלת: "מה השם רוצה ממני?"

עדן הראל ענתה בצורה ברורה מדוע הפסיקה להעביר שיעורי תורה: "המלחמה טרפה לי כמו לכולם את החיים, דברים השתנו, ואני שואלת את עצמי מה השם רוצה ממני בעולמו. לא בטוחה ששיעור תורה זה הדבר שלי, אני לא יודעת. כרגע אני לא מלמדת".
מערכת ice |  4
עדן הראל (צילום אינסטגרם)
מגישת ערוץ 14 שחזרה בתשובה לצד בעלה, עדן הראל, מעבירה שיעורי תורה שסיקרנו נשים רבים בישראל ואתמול (שלישי) היא קיימה סשן מרתק של שאלות ותשובות בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, ואחת השאלות נגעה להחלטה שלקחה להפסיק עם השיעורים שהפכו ללהיט.
הראל ענתה על כך בצורה ברורה: "המלחמה טרפה לי כמו לכולם את החיים, דברים השתנו, ואני שואלת את עצמי מה השם רוצה ממני בעולמו. לא בטוחה ששיעור תורה זה הדבר שלי, אני לא יודעת. כרגע אני לא מלמדת".

בהמשך קיבלה הודעות רבות מנשים שהודו שהשיעור חסר להן, אחת מהן מעוקבת שהחמיאה: "תמיד ידעת להנגיש את השיעורים בפשטות". הראל השיבה: "מי יודע, אולי עוד יחזור. תודה יקרות".
רק לאחרונה מגישת תוכנית הבוקר בערוץ 14, עדן הראל, המשיכה לשתף את עוקביה על מצבה והוסיפה כי היא כואבת את כאב משפחות החטופים: "ליבי עם משפחות החטופים, משפחות הנופלים הצער של עמי. עוד יבואו ימים יפים. העיקר להרים עיניים לשמיים ולזכור, יש מי שמנהל  כאן הכל, והכל לטובה. אנחנו חלק מסיפור עצום וגדול, עם ישראל, עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא הבנתי. השם של מי?
    לא אמרו את השם 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה? למה לא מדברים ברור?!
    סגור
  • 3.
    אמרה והוסיפה בוגרת הלהקה הצבאית
    אחד העם 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לא מובן- נמאס לה ל״ברר״, הלכה הפרנסה של החילונים 14 קמצנים ויש. 7 ילדים ובעל שמזמן ״הרים ידיים״ ווילה ענקית עם ארנונה עד ל״השם״ והחברים שנתנו ג׳ובים פעם- רוצים גם בשישי ושבת הופעות בקיצור- הפכה עצמה לענייה, עצובה ומתוסכלת- אבל מה זאת הבחירה שלה…
    סגור
  • 2.
    לחיות באמונה
    מורן 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בורא עולם רוצה שמכונת החיים תמשיך לפעול תקין,לכן הוא דורש לשם כך להקפיד על כל הכללים של הוראת יצרן להמשך חיים תקינים בלי בילבולים,
    סגור
  • 1.
    באמת
    פח וי את 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל ליצן הזוי בטוח שהשם עסוק רק בו ורוצה ממנו או לא רוצה ממנו היכן השכל הישר? חסרות להשם בעיות לטפל בהן שהוא עסוק רק בך?
    סגור