תקשורת ומדיה

עדן הראל מעוררת סערה: "איפה היה אלוהים ב-7 באוקטובר?"

עדן הראל, הדוגמנית מגישת ערוץ 14, העלתה פוסט שהעורר סערה ברשת, אחרי שכתבה בו בין היתר: "מאז השביעי באוקטובר המוני משפחות מתעוררות לקבל על עצמן שבת בשביל עם ישראל". העוקבים ממש לא אהבו את זה: "בתור ניצולת ה-7 באוקטובר, זה מחריד בעיני שככה את רואה את זה"
מערכת ice |  11
עדן הראל (צילום אינסטגרם)
עדן הראל, הדוגמנית והמגישה בערוץ 14 תוכנית בוקר יחד עם בעלה עודד מנשה, העלתה היום (חמישי) פוסט לחשבון האינסטגרם שלה שעורר סערה ענקית ברשת, אחרי שטענה כי "מאז השביעי באוקטובר המוני משפחות מתעוררות לקבל על עצמן שבת בשביל עם ישראל".
בפוסט שהעלתה כתבה עדן הראל: "מאז השביעי באוקטובר המוני משפחות מתעוררות לקבל על עצמן שבת בשביל עם ישראל, כי ״יותר מששמרו ישראל את השבת השבת שמרה עליהם”. יצאנו בפרויקט אדיר לעזור להן בצעדים הראשונים, בדרך של שמירת השבת רצינו לשתף אתכם/ן בזכות האדירה והנדירה הזאת, יש קבוצה של נשים מדהימות שמכינות ערכות לשבת לכל מי שמעוניין להתנסות בשמירת השבת. מיזם מרגש ממש. כי ביחד בעזרת ה’ ננצח".
הגולשים ממש לא אהבו את הפוסט של הראל, כשאחד מהם כתב: "באמת גם אני תוהה איפה היה האלוהים הזה שלכם ב 7.10 כשתינוקות נטבחו ברחם אמם?? אולי היה קצת עסוק בדברים אחרים. ובכלל עדיף לדעתי להמשיך ולהתפלל אליו ולשמור שבת מאשר להתגייס כי הרי זה מה שישמור עלינו באמת כפי שהוכח באותה שבת ארורה".
עוקבת נוספת כתבה: "בתור ניצולת ה-7 באוקטובר, זה מחריד בעיני שככה את רואה את זה. מה קשור שמירת שבת? דווקא בשבת בבוקר נרצחו חברים שלי. דווקא בשבת ה...כה קדושה שלך חאמסניקים השתלטו לנו על המושב ועשו שמות. דווקא בשבת. ואלו ששמרו שבת - נרצח להם בן ונכד. אז איך זה קשור ולמה הכפייה הזו שאם נשמור שבת אז נהיה שמורים ומוגנים?"
עוד כתבה: "חבל שאת מנצלת את הבמה שלך להציג את המציאות בצורה כ"כ מעוותת. תמיד עקבתי אחרי הדרך המרשימה שעשית אבל עד כאן. כאן עברת את הגבול. א.נשים נרצחו ונחטפו וקיבלו את הטראומה הכי גדולה של חייהם בשבת בבוקר. חילונים. דתיים. שמאלנים. ימנים. כולנו חטפנו את זה. קהילות שלמות נשרטו לכל החיים. כמו הקהילה שלנו. ממש כואב לראות שככה את בוחרת לראות את המציאות ולספר אותה לעוקבים שלך".
עוקבים נוספים הגיבו להראל בתוקפנות כשכתבו: "לאן אלוהים נעלם ב7/10? נרדם בשמירה", והיו כאלה שהיו בוטים יותר כשאחת מהם יצאה נגד הראל וכתבה לה "מטומטמת". מה דעתכם?
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    עדן תהי חזקה. אל תתייחסי לכותבים שלא זכו להכיר את התורה (ל"ת)
    רק להתפלל עליהם 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    הקושי של עדן
    ישראל 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עדן צריכה את החיזוקים הללו על מנת להיות שלימה עם חזרתה בתשובה, אנשים! זו עבודה קשה כמעט בלתי אפשרית לחזור בתשובה עם האמירות הללו מחזקות אותה אז שיהיה רק לבריאות טובה ולאריכות ימים.
    סגור
  • 6.
    שנמצא תמיד באותו מקום! (ל"ת)
    יוסי 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    לא
    לוהים 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קיים באופן גשמי שהוא יכול להתערב אלא בנו בתוכנו
    סגור
  • 4.
    חוצפה
    גבי 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך כותבים מנסים לסתום את הפה להראל, חוצפה וגסות רוח, זו אמונתה וחובץה להביע אותה , ואולי אחרי כתבות של תבוסה והפסד, כנראה מה שנותר זה רק אמונה בה', כל האפשרויות השונות קרסו
    סגור
  • טען עוד
  • 3.
    מה קרה במושב תקומה
    קשה לראות 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובעו כמה קיבוצים שומרי שבת? מחבלים לא הצליחו להיכנס או לא הצליחו לחולל טבח
    סגור
  • 2.
    7 באוקטובר
    יוסי 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איפה היו כל ההזוים שרקדו לפסל במקום להיות בשמחת תורה רקדו לפסלזהו העונש
    סגור
  • מאמין
    נחליאלי 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלוהים הוא של כולם זה לא יפה לדבר בצורה כזאת
    סגור
  • 1.
    שבת קודש
    מירי 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כל הכבוד לעדן הראל מיזם חשוב מאד..וכל המתלוננים יגיע הזמן שיבינו שהחילול שבת בפרהסיה כוללל ריקודים עם פסל.. לא מביאים לתוצאה טובה...שמירת שבת קודש היא הדבר הנעלה ביוצר שיש..לכו ללמוד יהדות !שמירת שבת במונית מאיימת על השמאלנים שמתנגדים למדינה יהודית. . הם יאלצו להתרגל. כי זה מה שהולך להיות פה בגדול !
    סגור
  • אז תסבירי איך זה שדתיים או דתלשים רבים נרצחו באכזריות
    לירי 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה7 באוקטובר הכיצד? למיטב זיכרוני אמרו על כולם שהיו צדיקים אז היכן היה השם הרחום והאהוב שאוהב צדיקים?
    סגור
  • אנחנו רקדנו במירון וקיבלנו דחיסה המון. גם בקורונה, ה'
    חרדי משתמט 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתש אותנו פי 5 יותר מכולם. פי 5 יותר מתים מקורונה מאשר במגזר הכללי. ישתבח שמו פשוט הנחית עלינו החרדים את מכת הבחורות המשודרגת: מכת ההורים. הללו את השם כי טוב הללו את השם כי מכה הוא בחרדים אשר עומדים על גם אחים ורוקדים על ברכי רבנים סוטים.
    סגור