טלוויזיה

אמא של בר רפאלי קוטפת ג'וב חדש: זה הערוץ אליו תצטרף

ציפי רפאלי, אמא של בר רפאלי, קוטפת ג'וב חדש ותצטרף לנבחרת הפאנליסטים בתוכנית החדשה של שתעלה בקרוב ברשת 13, "שואו טיים", תוכנית יומית שתשודר בכל יום בשעה 16:00 בערוץ בהנחייתם של עדי הימלבלוי וקובי מחט. בנוסף לרפאלי, שלושה חברי פאנל נוספים מצטרפים
מערכת ice |  1
ציפי רפאלי חוגגת יום הולדת (צילום אור גפן יחצ)
ציפי רפאלי, אמא של בר רפאלי, מככבת לאחרונה על המסך בסדרה על המשפחה "הרפאליס" שמשודרת בהוט, וכעת מתברר כי רפאלי תככב בקרוב בערוץ נוסף על המסך שלנו.
על פי הפרסום ב"וואלה" היום (חמישי), ציפי רפאלי קוטפת ג'וב חדש ותצטרף לנבחרת הפאנליסטים בתוכנית החדשה של שתעלה בקרוב ברשת 13, "שואו טיים", תוכנית יומית שתשודר בכל יום בשעה 16:00 בערוץ.
מי שינחו את התוכנית במשותף הם קובי מחט ועדי הימלבלוי, אליהם יצטרפו ארבעה חברי פאנל - ציפי רפאלי, כוכבי "האח הגדול" שניר בורגיל ושי חי וזוכת הריאליטי "הדור הבא 24/7" - קרן שחם.
כזכור, השבוע נודע כי כי עדי הימלבלוי נכנסת לנעליים חדשות בתור מנחה ברצועת הבידור החדשה של רשת 13 לצדו של המנחה הקבוע בערוץ קובי מחט. עדי הימלבלוי ומחט ינחו כאמור את התוכנית "שוטו טיים" שתשודר מדי יום בשעה 16:00 ותעסוק בעולמות הבידור והתרבות. התוכנית שתעלה בקרוב תעסוק במגוון נושאים בהם גם אוכל, בטרנדים חמים ברשת, וכן פינת "סלב מחפש אהבה"
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איחוד מנחי ערוץ הילדים (ל"ת)
    בערוץ 13 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור