טלוויזיה

מגיש ערוץ 14 נשבר בבכי בשידור: "מסרב להאמין"

שי גולדן סיפר על חברו הטוב של בנו שנהרג במלחמה: "אחד מהדברים שהכי טלטלו אותי מאז שהוא נפל, כמובן מעבר לכאב ולשכול ולבור הנורא שהוא השאיר למשפחה שלו, זה הרצון של ההורים שלו והמאבק שלהם שיזכרו אותו שהוא יונצח"
מערכת ice |  8
שי גולדן (צילום ערוץ 14)
באופן לא שגרתי, נשבר אמש [שני] מגיש 'תוכנית הבוקר' של ערוץ 14, שי גולדן, בדמעות, כאשר סיפר לצופים על חברו הטוב של בנו, סמ"ר עומר ניסים ביתן ז"ל שנפל חלל בקרב בנירים בימיה הראשונים של 'חרבות ברזל.
"לקחתי לעצמי מטרה להזכיר את הילד הזה – באמת ילד מדהים היה", אמר גולדן הנסער. "אני מדבר עליו לצערי מה-15 באוקטובר הוא נפל ב-14 לאוקטובר. אני מכיר ניסים מהילדות. אחד מהדברים שהכי טלטלו אותי מאז שהוא נפל, כמובן מעבר לכאב ולשכול ולבור הנורא שהוא השאיר למשפחה שלו, זה הרצון של ההורים שלו והמאבק שלהם שיזכרו אותו שהוא יונצח".

עוד המשיך: "מספר חודשים לפני הנפילה הוא שוחרר מסדיר, ונפל בנירים ממש בתחילת המלחמה – כשצה"ל נערך לכניסה הקרקעית לעזה, שמעון ורונית ההורים שלו אנשים אצילי נפש ברמה שאי אפשר לתאר – עסוקים מאז נפילתו רק בניסיון להזכיר אותו מתוך תקווה שאולי העובדה שנדבר עליו ונראה את התמונות שלו תיתן לו את הכבוד שמגיע לו ואת המקום הספציפי הזה שיהיה לו בזיכרון שלו בכולנו".
הוא אמר בדמעות: "לקחתי לעצמי מטרה להזכיר את הילד הזה, באמת ילד מדהים היה. איזה יום קשה. אני מכיר אותו מגיל קטן הוא היה בו 22 ורק סיים את הצבא והיה חברו הטוב של הבן שלי, חבורה של בחורים צעירים. אני זוכר שהגיעה ההודעה שעומר נפל, פשוט הימם אותי. אני עדיין מסתכל בתמונות ומסרב להאמין שהוא נפל. יהיה זכרו ברוך ואני מקווה שאת המקום הקטן בזיכרון שלנו הצלחתי לתת לו".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מה עכשיו?
    ללא ראש 05/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז בואו נמשיך להקריב חיים של אנשים סתם ככה ללא מטרה וללא סיבה. להכריע רצועה של מטר על חצי סנטימטר יכולנו לעשות מזמן בדרכים נורא פשוטות, אבל זו לא המטרה, לאתר מישהו שעשה אפצ'י השב"כ ידע כשהייתה ה"מגפה" אבל מישהו שפרץ את הגבול על קביים לא. לא נראה לכם מוזר שכל מיני אג'נדות ותיאוריות של "הזויים" פתאום מתגבשות לכדי משהו די ממשי? עוד כמה אפשר ללכת למקום הזה של ימין ושמאל? חברה מפולגת קלה לניהול. כמה אפשר לשקר לעצמנו? להגיד שאנחנו בידיים טובות בעוד האסונות ממשיכות להגיע. ברור לכולנו שאנחנו כלי משחק בידיים של משהו, אתם רוצים לרדת במערת הארנב ולהתקל במה שמאיים על עצם קיומכם, אבל כמו בשירו של ג'ין מקדניאלס; גיבורים כרותי ראש (תרגום חופשי): "יהודים וערבים/כלים שמיים במשחק הגדול/ השחקן ששולט בלוח רואה אותם ללא הבדל/ בבסיס בשר תותחים. תתעוררו - אחרת זה יימשך.
    סגור
  • 5.
    הלב נכמר על גולדין
    אזרח ותיק 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    4 5
    הבנאדם על כדורים, לא קולט שהוא במשך שנים דחף להרג רצח הילדים שלנו. נזכר עכשיו לבכות.
    סגור
  • אתה אדם רע ומוג לב (ל"ת)
    אורי 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    חיי היהודים בישראל קשים
    בלה 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    9 2
    בגלל הבאת רוצחים למדינה מאז פשעי אוסלו
    סגור
  • 3.
    יהי זכרו ברוך
    דויד ב 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ביום הזה חשוב מאוד לזכור ולנצור בלב כולנו את זכרם של אלה שנלחמו והקריבו את היקר מכל כדי שאנו נוכל לחיות כאן. יהי זכר הנופלים והנספים במלחמות ישראל ובאירועי האיבה ברוך ונצור בלב העם היהודי לדור ודור.
    סגור
  • 2.
    חללים
    ברוך 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    10 0
    מצער מאוד.יהי זכרו ברוך. השנה אין צורך להסתכל לשמים"כי אין מטס
    סגור
  • 1.
    עצוב מאוד. יהי זכרו ברוך - אמן!!! (ל"ת)
    חני 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • עצוב
    אריה 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    7 0
    תנחומים למשפחה שלא תדעו צער.עצוב מאוד ??
    סגור