טלוויזיה

דני קושמרו מקלל בשידור חי: "יא עיוורים, אידיוטים שימושיים"

קושמרו התבטא באופן שהוא לא נוהג להתבטא: "אירופים יקרים, היום זה אנחנו מחר זה אתם, יא עיוורים, יא אידיוטים שימושיים", כשהוא מפנה את האצבע המאשימה אל ההתעלמות האירופית המביכה מהמצב
מערכת ice |  3
דני קושמרו (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
מהדורת אולפן שישי של חדשות 12 נפתחה אמש [שישי] עם עוד מונולוג של דני קושמרו, שנראה שקצת איבד את הסגנון המעונב והממלכתי שלו ובניגוד למונולוגים קודמים השתמש בנאצה עסיסית באולפן בשידור חי, בלי להתנצל ובלי לתת הנחות למושא המונולוג.
תחילה המגיש טען: "ההחלטה השערורייתית הלא תיאמן של מדינות באירופה, שדווקא אחרי המתקפה הנוראה של חמאס, של טבח רצח ואונס, דווקא עכשיו מחליטים באו"ם ובמדינות אירופה לתת להם פרס ולהכיר במדינה פלסטינית".

כאן קושמרו התבטא באופן שהוא לא נוהג להתבטא: "אירופים יקרים, היום זה אנחנו מחר זה אתם, יא עיוורים, יא אידיוטים שימושיים", כשהוא מפנה את האצבע המאשימה אל ההתעלמות האירופית המביכה.
הוא גם אמר: "וגם הערב צריך לשאול איפה האנשים שלנו? איפה הממשלה? משרד החוץ והתפוצות והמאבק באנטישמיות, תתעוררו", לאחר שסיים את דבריו הקשים נשמע השיר המוכר "זה הזמן להתעורר" של הדג נחש, עם תמונות של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' וגם שרת ההתיישבות אורית סטרוק נרדמים בשמירה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה קרה? כולו טמבל גדול. (ל"ת)
    דנה 05/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 1.
    קושמרו אידיוט שימושי של השמאל… (ל"ת)
    שמעון פפשמיר 05/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • דני קושמארו
    ליליאן 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל הכבוד דני.. תתן להם בראש אתה צודק
    סגור