טלוויזיה

בלאגן בחדשות 13: המגישה והמנכ"ל לקראת פיצוץ?

לא מעט מחלוקות נרשמות בימים האחרונים בין מגישת זמן שישי החדשה נטעלי שם טוב לבין מנכ"ל חברת החדשות. רק ביום חמישי האחרון הפריכה המגישה שמועות על עזיבתה באינסטגרם, וכעת מתבררת מחלוקת נוסת בין הצדדים
שירה יום טוב |  2
נטעלי שם טוב
מגישת חדשות 13 נטעלי שם טוב התייחסה רק ביום חמישי בעמוד האינסטגרם שלה לשמועות על עזיבה או פיטורין שלה מתפקידה בחדשות 13, זמן קצר אחרי שהתחילה את תפקידה בערוץ, וזאת לאור סערת המונולוג שלה נגד יאיר לפיד לפני כשבועיים, ולמרות הכחשתה, נראה שמאחורי הקלעים הרוחות עדיין סוערות.
ביום חמישי האחרון, שם טוב פתחה תיבת שאלות ותשובות, ונראה שחיכתה להזדמנות להתייחס לשמועות על פיטוריה, וזאת בזמן שעוד באותו הערב הסתובבה שמועה נוספת על יחסים מתוחים בינה ובין המנכ"ל אור צלקובניק.
כעת, מפרסם גיל משעלי כי בין השניים נרשם פיצוץ נוסף על שאר השערוריות שנרשמו לאחרונה, כאשר שם טוב התכוננה לשאת מונולוג בשידור בהתייחסות ליום האישה, ובו היא מתייחסת לאפשרות של מנכ"לית אישה לחברת חדשות בישראל. לפי פרסומו ש משעלי, צלקובניק בחר באופן חריג להתערב בתוכן דבריה ולפסול את ההתייחסות המדוברת, מחשש לערעור מקומו בחברה.
נזכיר כי השמועות על מחלוקות מאחורי הקלעים בין השניים החלו בעקבות ביקורת נוקבת שהעבירה שם טוב על חבר הכנסת ויו"ר יש עתיד במונולוג שהכינה מראש לתוכניתה "זמן שישי", אותה מגישה בחודשים האחרונים ברשת 13 אחרי שעזבה את חדשות 12 בקיץ האחרון.
במהלך המונולג יצאה שם טוב נגד לפיד והאמירות שלו שסתרו את עצמן פעם אחר פעם וביטאו דבר והיפוכו, טענה כי לפיד מזגזג בין הקצוות של המפה הפוליטית ונתנה דוגמאות מנומקות והוסיפה, "חבל שלא שאלת גם איפה הבושה", בעוקצנות בסיום דבריה.
בחמישי פתחה שם טוב תיבת שאלות-תשובות לעוקבים שלה, מה שהציף כלפיה שאלות שמטרידות חלק מהצופים. המגישה נשאלה האם זה נכון שפוטרה מחדשות 13, שאלה שהרימה לה להנחתת תשובה ארוכה שהדפה את השמועות.

שם טוב השיבה: "חיכיתי לשאלה הזו... אני רוצה להסביר משהו: אם יש דבר כזה חופש ביטוי מושלם הוא כנראה מה שקורה כאן. לכן יש את צביקה יחזקאלי ויש את גיל תמר ואת מוריה ואת רביב ואת לוסי ואת אלמוג ועוד קולות מגוונים... והיה טור על לפיד והיה טור על ברקת ויהיה על אחרים ולא לא פוטרתי ויד לי עוד הרבה תוכניות. ובפעם הבאה שמפיצים עליי שמועה אני אשמח שלא יקחו תמונה מהחופשת לידה!"
מטעם חדשות 13 נמסר: "אנחנו מבינים שיש עניין בחדשות 13 וכי יש מי שמתרגש מהעשייה הפורייה ומעוניין לייצר דרמות. את הסיפורים האמיתיים ניתן לראות על המסך, היתר רכילות זולה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נטע
    יוסף 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הציבור רומה לראות עוד כתבות כאלו על מנת להחליט נכון הרי לפידהמסית הלאומי גורם לשסע בעם
    סגור
  • 1.
    הלפיד והיפוכו הנזק וסיבתו , חלילה לה להגיד אמת ב13 (ל"ת)
    דן 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור