רייטינג

רייטינג שבועי: ארץ נהדרת הפציצה למרות הבידודים?

בתום השבוע הכי מוטרף בטלוויזיה, שכולל בידודים, החלפות, והדבקות שעוד ילוו אותנו בשבוע הקרוב, אלה חמשת המשדרים המובילים השבוע שחלף. האם ארץ נהדרת הצליחה לנצוץ גם במודל ההיברידי?
מערכת ice |  1
ארץ נהדרת (צילום יחצ קשת)
זה היה שבוע מאתגר בטלוויזיה עם חורי בידוד בכל הרצועות ובכל הערוצים. קשת 12 סוגרת חמישייה מובילה למרות הקשיים, עם המובילה שהתמודדה עם הלוגיסטיקה הכי מורכבת כדי לצלוח את האתגר.
ארץ נהדרת רשמה את הנתון הגבוה של השבוע עם 19.8% ברייטינג ו-502 אלף צופים, אחרי שההפקה חוותה התפרצות קורונה שהכניסה שחקנים וכותבים לבידוד. קצת טיזרים מאחורי הקלעים ובמבחן התוצאה הם עברו גם את זה.
 
נינג'ה ישראל רשמה השבוע שני מקומות בטבלה, אבל על אחד מהם אפשר להצביע כנתון מוצלח לתוכנית. הפרק ששודר ביום שני השבוע זכה ל-19.1% ברייטינג ואפילו עקף את ארץ נהדרת במספר הצופים עם 546 אלף צופים, ,ומתמקם שני בטבלה.
חדשות 12 במקום השלישי, רושמת כמו נינג'ה שתי הופעות בטבלה עם 17.6% למהדורה המרכזית של יום שלישי בה צפו 454 אלף איש. נינג'ה ישראל מגיעה גם למקום הרביעי עם 17.4% ברייטינג ו-441 אלף איש.
 
חדשות 12 סוגרת את הטבלה השבועית עם 17.3% על המהדורה ששודרה ביום ראשון השבוע והגיעה לנתון של 17.3% ברייטינג ו-422 אלף צופים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התוכנית הזאת רק הולכת ומשתפרת
    מימי 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פרקים מעולים הקורונה עושה להם טוב
    סגור