תיירות

דרמה בנתב"ג: מדוע ענקית התעופה נטשה את הנוסעת הקשישה?

תיירת מבוגרת שהגיעה לנתב"ג ב-7 באוקטובר ננטשה על ידי חברת התעופה סוויס איירליינס. היא רכשה כרטיס במחיר גבוה בהרבה באל על, ופנתה לחברת התעופה השווייצרית לשלם את ההפרש. איך זה הסתיים בסוף?
מערכת ice |  2
חברת תעופה (צילום freepik)
ב-7 באוקטובר מדינת ישראל הוכתה בתדהמה והיסטריה מוחלטת עם פתיחת מלחמת "חרבות ברזל" ומתקפת הטרור הרצחנית של ארגון הטרור חמאס על יישובי הדרום. מי שנקלעו לישראל לאחת הסיטואציות הקשות בתולדות המדינה הם אלפי תיירים שהגיעו לבקר בישראל בתקופת החגים.
ביניהם גם נמצאת גם תיירת מבוגרת משווייץ, שננטשה על ידי חברת התעופה סוויס איירליינס ונותרה במשך שבוע ללא מענה. אותה תיירת הגיעה לנתב"ג באותה שבת שחורה, לנסות ולברוח כמה שיותר מהר כאשר טיסתה בכל מקרה אמורה הייתה להיות ב-7 באוקטובר, אך על פי דיווחים בתקשורת השווייצרית, נאמר לה על ידי חברת התעופה השווייצרית כי היא אינה ברשימות שלהם.
אותה נוסעת נאלצה להישאר במשך שבוע אצל חברה שלה בישראל, ונאלצה לרכוש כרטיס טיסה במחיר של 2,600 שקל, עם חברת אל על, מחיר גבוה בהרבה ממה ששילמה במקור עם סוויס, שמאז כבר הודיעה כי היא חוזרת לטוס לישראל.
כשנחתה בשווייץ, התיירת פנתה לסוויס, ואלה החזירו לה את הכסף על כרטיס הטיסה, אך לא על ההפרש אותו שילמה כדי לחזור לביתה עם אל על. מתברר כעת שטעות במערכת גרמה לכך שחברת התעופה רשמה את האישה ככזו שפשוט לא הופיעה לטיסה. אותה אישה ממש לא נשארה חייבת, פנתה לתקשורת בשווייץ, ושם שלחו לה התנצלות, שילמו לה את הפיצוי ואף העניקו לה שוברים לנסיעות עתידיות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רוב מהומה על לא מאומה
    ככה זה 01/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני הצטרכתי לשלם תוספת של 500 דולר כדי לחזור לארץ כי החברה שבה היה לי כרטיס ביטלה את טיסותיה. כנראה שלא אראה את הכסף הזה.
    סגור
  • 1.
    כמעט כמו בישראל
    אבי רון 01/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הופה הופה, פה זה לא אירופה
    סגור