תיירות

אל על בהחלטה חסרת תקדים: כך תוכלו לטוס בחינם

בשורה לחיילי המילואים: אופירה אסייג מפרגנת לאל על, שהחליטה להטיס בחינם חזרה לארץ חיילי מילואים שמחזיקים בצו 8: "תמלאו פרטים ואתם על המטוס בחינם! כל הכבוד לחברת אל על שדואגת לחיילים מכל מקום בעולם! 4 מטוסים כבר יצאו"
תום נחום | 
אל-על (צילום דוברות אל-על)
מלחמת חרבות ברזל נכנסה ליומה העשירי, כאשר נכון לשעה זו אושר כי נרצחו לפחות 1,400 ישראלים, בעוד על פי דובר צה"ל נמסרה הודעה ללא פחות מ-199 משפחות של ישראלים שנחטפו ונלקחו כשבויים לרצועת עזה, כאשר רבים מוגדרים עדיין, גם היום (שני) כנעדרים ולא פחות מ-3,700 נפצעו במסגרת מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בשבת שעברה, כאשר לאחר שספגה ביקורות רבות ברשתות החברתיות על רקע סירוב לזכות כרטיס טיסה של חייל מילואים, וכמו כן, אחרי שהחליטה לפטר את אחת העובדות שהביעה תמיכה ברשתות החברתיות בחמאס, אל על יצאה בקריאה חשובה לחיילי המילואים שמנסים לחזור לארץ על מנת להצטרף ליחידות המילואים שלהם.
בסטורי שפרסמה אשת התקשורת אופירה אסייג בחשבון האינסטגרם שלה, נכתב על ההחלטה של אל על כך: "שימו לב חיילים וחיילות שנמצאים בחוץ לארץ ומחזיקים צו 8 וצריכים להגיע לארץ להתגייס: חברת אל על תטיס אתכם ללא תשלום הביתה! כנסו ללינק הבא, תמלאו פרטים ואתם על המטוס בחינם! כל הכבוד לחברת אל על שדואגת לחיילים מכל מקום בעולם! 4 מטוסים כבר יצאו".


עם זאת, כאמור, כל זאת מגיע על רקע פוסט שרץ ביממה האחרונה ברשתות החברתיות של חייל מילואים בשם צחי אליהו, שכתב כך: "צו 8 - במילואים. ואת אל על זה לא מעניין. לא מוכנים לזכות אותי על כרטיס טיסה שהייתי אמור לטוס בשבוע הבא. דרך השיתופים שלכם אלמד אותם לקח. עזרו לי - תשתפו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה