תיירות

מחפשים קרוז לאחרי החגים? זו ההצעה שמיועדת לישראלים

יותר ויותר ישראלים מעדיפים להעביר את חופשת החג בישראל בנופשונים זולים ולשמור את הנסיעות והטיולים דווקא לימים שאחרי החגים – אז המחירים יורדים משמעותית, חברת הקרוזים NCL מפרסמת את הקרוזים לימי סתיו 2023-4
מערכת ice | 
קרוז NCL (צילום נורוויג'ן קרוז ליין)
למרות שעונת החגים ידועה כעונת הנסיעות והטיולים, השנה, כאשר יוקר המחייה נעשה קשה מזה עשורים, האינפלציה והריביות עולות חדשות לבקרים, יותר ויותר ישראלים מעדיפים להעביר את חופשת החג בישראל בנופשונים זולים ולשמור את הנסיעות והטיולים דווקא לימים שאחרי החגים – אז המחירים יורדים משמעותית, חברת הקרוזים NCL מפרסמת את הקרוזים לימי סתיו 2023-4
נורוויג'ן קרוז ליין (NCL) מציעה לאורחים את החופש והגמישות לעצב את החופשה הנכונה עבורם. כיום, הצי של NCL, המונה 19 ספינות, מפליג ליותר מ-400 מהיעדים הנחשקים ביותר בעולם, כולל האי הפרטי של החברה גרייט סטירופ  קיי באיי הבהאמה והרווסט קיי מול חופי בליז.

אייל סולומון, מנהל הפיתוח העסקי של החברה בישראל, אומר: "הקהל הישראלי מאוד אוהב את סגנון הפרי- סטייל, כלומר אין צורך לעמוד בלוחות זמנים קבועים.  על הסיפון האורחים יכולים למצוא מסעדות איכותיות בכל שעה של היום ולאכול ולשתות מתי שהם רוצים. האורחים הישראלים מחפשים אירוח איכותי על כל המשתמע מכך, בילוי, פעילויות מרתקות לילדים ונוער ושירות מהמעלה הראשונה".
עוד הסביר: "בקיץ האחרון שמנו לב שהישראלים חזרו להפליג בגדול מנמלים רבים בעולם, כולל יעדים אירופיים אהובים כמו רומא, ברצלונה, ליסבון, ונציה (טריאסטה) ויעדים ארוכי טווח כמו סיאטל, דרום אפריקה וכמובן מיאמי ואנחנו נרגשים לקראת העונות הבאות". להלן הצעות לסתיו ולחורף 2023, כאשר כל המחירים הם לאדם בחדר זוגי וכוללים מסים. המחירים משתנים בהתאם לזמינות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה