רכילות עסקית

היי לדובאי: הטיול המפנק של עובדי החברה

סוף השבוע האחרון היה חוויה בלתי נשכחת עבור עובדי ומנהלי B.Y Group שטסו להפוגה מרגשת באיחוד האמירויות, לרגל חגיגות 25 שנות פעילות. המנהלים הודו בהתרגשות: "שנים של מאמץ ועבודה אינטנסיבית"
מערכת ice | 
דובאי, איחוד האמירויות (צילום unsplash)
חברת B.Y Group הפקות ותוכן מציינת 25 שנה להיווסדה. החברה, הפועלת בעולם העסקי, הטיסה בסוף השבוע את כל עובדיה ומנהליה לחגוג את המאורע בדובאי ואבו דאבי. במהלך הטיול הסתובבו 20 העובדים המאושרים בפארק השעשועים עולם הפרארי ועלו על הפורמולה רוסה - רכבת ההרים המהירה בעולם.

"הישגים יוצאי דופן בביצועים". עובדי חברת B.Y Group ליד מגדל הבורג' חליפה בדובאי (צילום: יח"צ)
במהלך הטיול, פגשו העובדים את הג'וקר בפארק האחים וורנר, ביקרו באקווריום הלאומי, צפו בנופיו של אי הדקלים מראש מגדל פאלם ג'ומיירה וכמובן לא ויתרו על תמונה קבוצתית עם הבורג' חליפה למזכרת. על לקוחות החברה נמנות החברות - טסלה, מובילאיי, דקסל וקורנית. הבעלים מנכ"ל אמיר בלכר ושותפו וזוהר רבינוביץ' הודו כי הם חיכו הרבה מאוד זמן לפנק את העובדים בחוויה כה מרגשת: "אחרי שנים של מאמץ רב בעבודה אינטנסיבית והישגים יוצאי דופן בביצועים".
לאחרונה דווח כי פנטהאוז שבנייתו עדיין לא הושלמה נמכר בסכום שיא של 115 מיליון דולר בדובאי. הפנטהאוז שנמצא באתר הנופש ג'ומיירה מרסה אל ערב, נחשב לדירה היקרה ביותר שנמכרה בדובאי עד כה. קבוצת ג'ומיירה, רשת מלונות היוקרה הממשלתית של האמירויות העומדות מאחורי הפיתוח, בונה במקום גם מלון יוקרה, בתי מגורים יוקרתיים ומרינה עבור יאכטות ענק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה