תיירות

הזוי: זו הסיבה שהטיסה נאלצה לעשות פרסה ולחזור לשדה התעופה

אחרי שעתיים של עיכוב בהמראה ואחרי שהנוסעים נכנסו וישבו בכסאות, המטוס החל להתקדם אל מסלול ההמראה, אך ממש לפני הנסיקה, הטייס עצר והודיע שהוא מתנצל, אך עליו לחזור לגייט עבור הנוסע שנשכח
מערכת ice |  2
חברת תעופה (צילום freepik)
סיפור הזוי שכזה, לא רואים בכל פעם. חברת התעופה ריינאייר כבר חתומה על לא מעט אירועים מבדרים, אבל כזה מקרה אפילו אצלה לא ציפו שיקרה. הטייס נאלץ לבצע פרסה - עם המטוס! כדי לשוב לשדה התעופה ממנו יצאה הטיסה כדי להעלות נוסע שנשכח בשדה התעופה.
על פי דיווחים בעולם, בלילה שבין יום שלישי לרביעי ריינאייר התכוננה להמראה מבורדו, צרפת לעיר אינבורו בסקוטלנד. ממילא היה שעתיים עיכוב בהמראה, אחרי שהנוסעים נכנסו וישבו בכסאות, המטוס החל להתקדם אל מסלול ההמראה, אך ממש לפני הנסיקה, הטייס עצר והודיע שהוא מתנצל, אך עליו לחזור לגייט עבור הנוסע שנשכח.

אחד הנוסעים סיפר: "הטייס התנצל שוב ושוב בתחילת הטיסה ובסיומה, הוא בהתחלה אמר שנשכח פריט אישי ורק לאחר מכן התברר ש'הפריט האישי' הוא בכלל נוסע. הוא אמר שהצוות בשדה המום מהתקלה".
בריינאייר הגיבו. "זה בלתי מתקבל על הדעת שנמל התעופה של בורדו לא סיפק לנוסע את הסיוע הנדרש לו, למרות שחברת התעופה שילמה עבור סיוע זה. לא רק זה, הם גם הודיעו בטעות שכל הנוסעים עלו למטוס בעוד שלמעשה הנוסע הזה לא. מיד כשצוות הקרע הבין את הטעות המטוס חזר לאסוף את הנוסע. אנחנו נדאג שטעות כזו לא תחזור על עצמה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה הזוי? כל הכבוד על האחריות ואחלה פרסומת (ל"ת)
    . 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גם בשבילי מטוס חזר לגייט. סיפור אמיתי.
    ככה זה היה 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הארוע קרה בתחילת שנות ה90, כשההתנהגות של חברות התעופה ושל הנוסעים היתה שפויה. טסתי עם חברת TWA ז"ל מסנט לואיס. ישבנו במטוס והתגלתה תקלה טכנית. התיקון נמשך הודיעו מפעם לפעם על עיכוב נוסף. ניצלתי את העובדה שיש בתי במחלקה ראשונה, דיברתי עם הצוות ןקיבלתי רשות לרדת מהמטוס ולהמתין בלאונג'. שם ביקשתי שיודיעו לי לפני שהמטוס עוזב. לאחר זמן מה פניתי לשאול מה קורה ואמרו לי הופ... המטוס בדיוק עכשיו נדחף מהגייט. בלי הרבה עניינים, העובדבמקום הרים טלפון והמטןס נגרר בחזרה לדייט, הדלת נפתחה ו "הוד מעלתי" חזר למטוס... היום זה בטח לא היה קורה. לא היו נותנים לי לרדת, ולא היו נותנים לי לחזור...
    סגור