משפט
ריינאייר נתבעת על ידי 262 ישראלים: תשלם 3.14 מיליון שקל?
בתביעה נטען כי ריינאייר סוגרת את דלתות המטוס עוד בטרם כל הנוסעים נכנסו, והדבר קרה מספר פעמים בברלין ובמרבית המקרים הנוסעים הגיעו בזמן לשדה התעופה, כשלוש שעות לפני הטיסה. חברת התעופה מצדה טענה כי דרישות הביטחון של הרשויות הישראליות הן שגרמו לבעיות. הטענה המרכזית: זה קרה ב-12 טיסות
ב-mako פורסמו לא מכבר הטענות, לפיהן ריינאייר סוגרת את דלתות המטוס עוד בטרם כל הנוסעים נכנסו, והדבר קרה מספר פעמים בברלין ובמרבית המקרים הנוסעים הגיעו בזמן לשדה התעופה, כשלוש שעות לפני הטיסה. חברת התעופה מצדה טענה כי דרישות הביטחון של הרשויות הישראליות הן שגרמו לבעיות.
בתביעה נטען על פי מאקו: "דלפקי החברה נפתחו באיחור של שעתיים. בגלל מחדלי החברה הגענו באיחור לשער העלייה. יכלו להעלות אותנו לטיסה אבל החברה העדיפה שנחכה 45 דקות בשדה עד שיורדו לנו את המזוודות מהמטוס. בזמן הזה יכלו להעלות אותנו למטוס. זה אבסורד. זו החלטה בלתי סבירה שגרמה לנו לרכוש כרטיסי חדשים על חשבוננו. נאלצנו גם לשכור דירות ולהישאר בבתי מלון עד שמצאנו טיסות מאוחרות".
עוד הוסבר: "הגענו שלוש-ארבע שעות לפני הזמן אבל הדלפקים נפתחו באיחור ובשום מקום לא עדכנו אותנו שיש שתי בדיקות ביטחוניות, מה שגרם לעיכוב נוסף", טענו הנוסעים. "מה עוד שהטרמינל בשדה התעופה נמצא במרחק של 2.5 ק"מ אז לא ברור איך החברה חשבה שבזמן קצר מאוד נגיע בזמן לשער העלייה. לחברה היה אינטרס כלכלי שנישאר בברלין כדי שנרכוש כרטיסים ממנה, מה שחשוב להדגיש זה שלא מדובר באירוע חד פעמי אלא ב-12 טיסות שונות שבהן פעלה החברה באותה שיטה".
עוד ב-
עו"ד רוטבאום שמייצג את התובעים פנה לנציגי ריינאייר בדרישה לפיצוי לנוסעים, אך היא דחתה כזאת. כעת ממתינים התובעים לכתב ההגנה של חברת התעופה בנושא.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.להתרחק מריינאיירגיורא 09/2023/18הגב לתגובה זו1 0ריינאייר החברה יחידה שפיספסתי טיסה ב-45 שנים שאני טס! זה היה בטיסה מלונדון דובלין.סגור