תיירות

זוועה בנתב"ג: מדוע שני תיירים פונו מיד לבית החולים?

גבר ואישה ברזילאים נעצרו בעת שנחתו בישראל ממדינתם, כאשר בלשים קיבלו לידיהם מידע מוקדם עליהם. אחרי שנלקחו למעצר, השניים פונו ישירות לבית החולים "שיבא" תל השומר משום שבלעו עשרות שקיות קוקאין המוערכות במשקל של שני ק"ג ששוויין נאמד בכמיליון שקל
מערכת ice | 
המראות מנתב"ג (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
זוועה בנתב"ג. הבלשים של היחידה המרכזית במשטרת מחוז תל אביב עצרו בתחילת השבוע זוג מברזיל, צעירים בני 18 ו-22, שבלעו במכוון שני ק"ג קוקאין במטרה להפיץ בישראל לאחר שהבריחו את החומר.
הגבר והאישה הזרים נעצרו בעת שנחתו בישראל ממדינתם, כאשר בלשים קיבלו לידיהם מידע מוקדם עליהם. אחרי שנלקחו למעצר, השניים פונו ישירות לבית החולים "שיבא" תל השומר משום שבלעו עשרות שקיות קוקאין המוערכות במשקל של שני ק"ג ששוויין נאמד בכמיליון שקל. 

התיירים, על פי הפרסום במאקו, אושפזו ומגופם הוצאו בצורה כירורגית שקיות הקוקאין שבלעו ויכולות היו לסכן את חייהם: "הם יכלו בקלות למות מבליעת הקוקאין עוד במטוס. זו כמות אדירה. מזל שעם הנחיתה הם נלקחו מיד לבית החולים ואושפזו", הסבירו במשטרה.
במשטרה מנסים להתחקות אחרי המפעיל של השניים ומדוע שלח אותם להבריח את החמור. על פי ההערכה הראשונית, השניים קיבלו לידיהם "עמלה" של כ-10,000 יורו עבור ההברחה. בדומה למקרים בעבר, הצעירה טענה כי היא ומשפחתה בחובות גדולים ולכן נאלצה להסכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה