תיירות

בושה בשדה התעופה: ישראלים נתקעו 10 שעות בגלל סיבה הזויה

בני משפחה בת 5 נפשות, כבר היו בעלייה למטוס לאחר הבידוק הביטחוני, אבל קפסולה של מקציף קצפת שנמצאה באחת המזוודות שלהם גרמה לכך שלא ימריאו מווינה
מערכת ice |  1
ריינאייר (צילום פייסבוק)
ריינאייר מצליחה להרגיז את המשפחתה הישראלית, זוג ושלושה ילדים, שהיו אמורים לשוב מאוסטריה לישראל בגלל אירוע טפשי במיוחד. החמישה כבר היו בעלייה למטוס לאחר הבידוק הביטחוני, אבל קפסולה של מקציף קצפת שנמצאה באחת המזוודות שלהם גרמה לכך שלא ימריאו מווינה.
המשפחה שטיילה בווינה ורק רצתה לשוב לישראל סיפרה למאקו: "העברנו את המזוודות בעמדת הצ'ק אין אצל דיילות הקרקע. הכול היה בסדר עד שהגענו לשער העלייה למטוס ושם התחיל הסיוט שלנו", האמא סיפרה שממש בכניסה למטוס עצרו אותם מלהכנס.

עוד היא הוספה: "נציג של החברה טען שיש בעיה ביטחונית במזוודות שלנו, הוא אמר שמצאו שם משהו חריג ולכן לא נוכל לעלות לטיסה. זה קרה בדקה ה-90, רגע לפני העלייה למטוס. היינו בהלם. אמרנו לו שיזרקו את המזוודה לפח ושיתנו לנו לעלות למטוס אבל הוא סירב".
עוד טענה: "נשארנו לבד בשדה, בלי שום פתרון, בלי לדעת במה מדובר. כלום. אנשי החברה נעלמו. חיכינו למזוודות ולא ידענו איפה שמו לנו אותן", לאחר שנתקעו כעשר שעות בשדה התעופה בווינה הם עלו לטיסה של אל על ברגע האחרון עם 20,000 שקל מהם נאלצו להפרד: "לפני 8 חודשים קנינו את כרטיסי הטיסה עם ריינאייר ושילמנו עליה כ-6,000 שקלים עבור כל המשפחה. לא ברור לי למה לא קראו לנו לפתוח את המזוודה ולזרוק את המקציף לפח. למה הם נזכרו ברגע האחרון, אחרי שהם כבר ראו שיש בעיה, איפה הם היו כל השעות הללו".
לסיום הסבירה: "במהלך הטיול נכנסנו לסופר, הבת ראתה את המקציף וביקשה שנקנה לה. הכנסנו אותו למזוודה בתום לב, לא ידענו שאסור לעלות עם דבר כזה למטוס. ההרגשה היא שהתנהגות של נציגי החברה הייתה שרירותית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תתבעו אותם סכום יפה
    א 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק לתבוע אותם על פיצוי עוגמת נפש והכל ברור כשמש שיש פה אנטישמיות
    סגור