תיירות

אברי גלעד נגד ישראייר של רמי לוי: "האוכל מנה חמה"

בטורו השבועי כתב גלעד את דעתו על חוויית הטיסה בחברת התעופה של רמי לוי: "אמרנו - ניסע לשבוע לאיטליה. ננוח מהחום ומכל המצברוח הרע במדינה. עלינו על טיסת ישראייר שבה המושבים מפנקים כמו הספסל בבקו"ם והארוחה מנה חמה, וטסנו לצפון איטליה"
מערכת ice |  2
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
לפני כמה שבועות, הייתה זו לוסי אהריש שהעלתה רצף של סטוריז נגד אל על לאחר שנתקעה עם בעלה צחי הלוי באיטליה, אבל היום (שישי) אברי גלעד משתף את דעתו על ישראייר של רמי לוי, עימה המריא לחופשה באיטליה עם משפחתו.
בטורו כתב גלעד את דעתו על חוויית הטיסה בחברת התעופה של רמי לוי: "אמרנו - ניסע לשבוע לאיטליה. ננוח מהחום ומכל המצברוח הרע במדינה. עלינו על טיסת ישראייר שבה המושבים מפנקים כמו הספסל בבקו"ם והארוחה מנה חמה, וטסנו לצפון איטליה. נחתנו, ואז נפתחו דלתות המטוס. מייד הרגשנו: הגענו לדובאי. גל חום פרץ אל פנים המטוס והתיך את כל חלקי הפלסטיק".

יש לציין כי חברת ישראייר מדורגת במקום השלישי בהטסת נוסעים בחודש יולי 2023 זאת למרות התחרות שמתחזקת בין כלל חברות התעופה. ישראייר הטיסה 135,625 נוסעים לעומת 105,749 נוסעים באותה תקופה אשתקד גידול של 28.25%.
לדברי הילה הרמולין רונן סמנכ"לית שיווק ומכירות של ישראייר: " הבחירה של הלקוחות לטוס עמנו ולקבל את החבילה המשתלמת ביותר היא לא מפתיעה. הלקוח מבין שאנו מתאימים עבורו את החבילה המשתלמת ובכך יש לו כתובת אחת ומקבל מוצר אטרקטיבי יותר מאשר היה מרכיב לבדו" .
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק אלעל (ל"ת)
    גיא קולק 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    התשובה מצחיקה ומראה שהתלונה מוצדקת. (ל"ת)
    ברוך 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור