משפט

רמי לוי ישלם ביוקר? זו הסיבה שלקוחה דורשת 10,000 שקל

תושבת קרית אתא דורשת פיצוי בגובה של 10,000 שקל נגד סניף של רמי לוי שיווק השקמה, שממנו קיבלה באיחור את המשלוח שלה
מערכת ice |  9
רמי לוי (צילום יחצ, פלאש 90, vecteezy)
במיינט 'קריות', הובאה תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות שהגישה תושבת קרית אתא בגובה של 10,000 שקל נגד סניף של רמי לוי שיווק השקמה, שממנו קיבלה באיחור את המשלוח שלה.
בתביעה צוין כי ב־10 ביולי קנתה הלקוחה ב-727 שקל באתר האינטרנט של רמי לוי והיה ידוע לה ששעת המשלוח תגיע סביב 19:30. לטענתה, השליח צלצל רק בשעה 23:07 והסביר שרק בסביבות השעה הזו יוכל להביא לה את המשלוח לבית, הוא שאל האם היא עדיין מעוניינת לקבל את המשלוח באותו היום, או לדחות אותו לבוקר. משהשיבה שהשעה מאוחרת, קבעו השניים כי יגיע למחרת בשעות הצהריים.

התובעת ציינה: "למרבה הצער, גם למועד השני, השליח לא הגיע בזמן שנקבע, ואף לא יצר קשר עם התובעת בכלל. כאשר בסביבות השעה 22:00 בערב בערך, שמעה התובעת דפיקה בדלת ביתה, ובעת שפתחה את הדלת היא גילתה כי השכן שלה דפק בדלת על מנת להתריע בפניה כי ישנם מצרכי בית זרוקים ליד פתח הדלת, כאשר חלק גדול מהמצרכים שלהלן כבר התקלקל מהחום הכבד (מוצרי חלב), והחלק השני של המצרכים נפגם עקב תבנית ביצים אשר נשברה בתוך שקית שהכילה חלק גדול מהמצרכים, ועקב חתולים שעלו על הסחורה וקרעו חלק מהשקיות".
גם למחרת נרשם איחור והתובעת התקשרה לשירות הלקוחות ולאחר תלונותיה הופנתה לשיחה עם מנהלת בכירה, היא דרשה החזר על המשלוח משום שגם חלק מהמצרכים היו לכאורה פגומים, אבל המנהלת סירבה בתוקף לכל האפשרויות.
במכתב צוין: "התובעת תטען כי נגרמה לה עוגמת נפש שלא חוותה כמותה, שכן, לרבות ההפסד הכספי, ובזבוז זמנה היקר, היא נשארה ללא מצרכי בית בסיסיים כ־5 ימים כתוצאה מהשירות הירוד אותו היא קיבלה מטעם נציגי הנתבעת, הן השליח, והן מנהלת שירות הלקוחות".
בסך הכל, התובעת דורשת פיצוי בגובה 10,000 שקל, בשל איחורים של יותר משלוש שעות בהגעת המשלוח, שיפוי על המצרכים הפגומים, פיצוי על עוגמת הנפש, שכר טרחה לעורך הדין והפסד ימי העבודה עבור הדיונים.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    קניות ברמי לוי
    כהן ירושלים 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעולם לא דורך ברמי לוי שיווק השקמה, חובב ערבים כי אפשר להתנהג לעובדים כעבדים, מייבא סחורות מהטרוריסטים כמו עזה וטורקיה, מוכרים פג תוקף או תוקף קצר בלי ליידע
    סגור
  • 5.
    בזיון
    Or 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אסור שיקרה דבר כזה, ובטח לא בימי הקיץ החמים, צודקת בתביעה
    סגור
  • 4.
    אין כמו ללכת לסופר ולבחור את הסחורה (ל"ת)
    אלון אבישר 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    בכיינים
    יעקב 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מנצלים הזדמניות
    סגור
  • 2.
    אסור שיקרה משלוח צריךלהגיעבזמן
    אורח 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה לדבר לא יפה עלובה מאיפה אתה או את בטוחים שאכן כך התנהגו למשלוח בצורה לא מכובדת בית משפט יכריע שילמה במיטב כספה על המוצרים ולזלזל כך זה עצוב ולא צריך לעבור לסדר היום.
    סגור
  • 1.
    לקוחה עלובה..מנסה להוציא כסף בחווה..המשלוח הגיע באיחור.
    רני 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    3 10
    אוי.. יו..יו.. יש לחייב אותה בהוצאות !!
    סגור
  • רני
    כהן ירושלמי 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה עלובה???? הגברת קנתה מוצרים עשתה משלוח לא בחינם ומגיע לה שירות ובזמן, כדתראה איך המשלוח ים הערבים מתנהגים ללקוחות תבין כמה כל הערבים שם שונאים אותנו, מזלזלים, שמים פס על הלקוח כדי להעמיס עוד משלוח ועוד משלוח ו ז על הלקוח
    סגור
  • אתמול קיבלתי משלוח שאני לא מאחל לאויבים שלי!!
    אין על רמי לוי אבל.. 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שקית עם מוצרי חלב כשכל המעדים מפוצצים לחלוטין ונשפכו על הכל, בשר חם, מוצרי הקפאה מופשרים, חיובים על מוצרים שלא קיבלתי כלל וכו'. בעבר הנשלוחים מרמי לוי היו מצויינים!!!! הוא חייב לעשות סדר במחלקת המשלוחים שקורסת. יאמר לזכותם שהם מפצים ומזכים בלי בלגן. חבל שיש עובדים שמזלזלים ברשת.
    סגור
  • שירות מזעזע, סכום הפיצוי המבוקש נמוך מדי
    XXX 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העונש המשמעותי הוא עצם הפרסום השלילי, לא סכום הפיצוי הזניח
    סגור