תיירות

דרמה בסיני: ישראלי נעצר בגלל שהתעטף בדגל מלך המשיח

צעיר ישראלי השוהה בחופי נואיבה הוציא דגל של מלך המשיח ובעקבות זאת נקלע לקטטה עם תושב המקום. הוא נעצר והוא בפני שופט. משרד החוץ: "המקרה מטופל על ידי קונסול ישראל במצרים והמחלקה לישראלים בחו"ל"
מערכת ice | 
חופי סיני (צילום רויטרס)
אזרח ישראלי כבן 18 נעצר אתמול (שבת) בנואיבה שבסיני לאחר שנקלע לעימות שהתפתח לקטטה עם תושב מקומי. לפי הדיווח, העימות החל לאחר שהישראלי התעטף בדגל "מלך המשיח" של תנועת חב"ד.
בעקבות הקטטה נעצר הישראלי והובא בפני שופט במצרים, אך לא הוצמד לו מתורגמן ולכן לא הבין את האישומים נגדו ועדיין לא ברור מה יעלה בגורלו.

משרד החוץ עודכן בתקרית, וקונסול ישראל בקהיר ביחד עם המחלקה לישראלים בחו"ל נרתמו לסייע והם בוחנים את סעיפי האישום נגד הצעיר. משפחתו של הישראלי מעודכנת בפרטים. לפי ההערכות, המצרים יחליטו לקנוס את הצעיר ולגרשו חזרה לארצו ולא ישאירו אותו במעצר.
ממשרד החוץ נמסר: "אמש התקבל דיווח על אזרח ישראלי שנעצר לאחר שנקלע לעימות עם תושב מקומי בסיני. המקרה מטופל על ידי קונסול ישראל במצריים והמחלקה לישראלים בחו"ל, שנמצאת בקשר עם בני משפחתו".
כעת שיא עונת התיירות גם בסיני ועל פי רשות שדות התעופה, ביום ראשון שעבר נשבר שיא כל הזמנים במסוף הגבול "בגין" שבין אילת וטאבה, כאשר עברו בו 14,010 נוסעים: מתוכם 9218 נוסעים עברו מאילת לטאבה ו-4886 נכנסו לישראל. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה