תיירות

כפר נופש חדש נפתח בצפון: אלו האטרקציות שתקבלו

כפר הנופש דולפין וילג' פותח את שעריו מחדש עם בעלים חדשים, לאחר שיפוץ מקיף, מיתוג ועיצוב באווירת כפרי גלישה אקזוטיים מרחבי העולם. הכפר נמצא במרחק מטרים ספורים מהלגונה המהפנטת של חוף שבי ציון, ומתאים לזוגות ומשפחות המחפשות חוויית חופשה אחרת וחדשה בישראל
מערכת ice |  1
כפר נופש דולפין וילג (צילום דולפין וילג)
כפר הנופש "דולפין וילג'", הנמצא מטרים ספורים מחוף הים בישוב שבי ציון שבגליל המערבי, פותח את שעריו מחדש עם בעלים חדשים ולאחר שעבר שיפוץ מקיף. עיצובו ומיתוגו החדשים שמים דגש מיוחד על אווירת הגלישה והחופש, בדומה ריזורטים מרחבי העולם.
על כלל תהליך החידוש של הכפר, מיתוגו ומיצובו מחדש אחראי היזם, רן וינרבה, יזם הפעיל למעלה מעשור בענף המלונאות, כאשר השיפוץ והשדרוגים שנעשו במקום מוערכים במיליוני שקלים, מתוך חזון של הבאת בשורה תיירותית חדשה ומרעננת לישראל.

את עיצוב הכפר הובילה יחד עם רן מעצבת הפנים המוערכת אוסנת נוביק, לה נסיון רב שנים בעיצוב בתי מלונות בישראל. את תהליך המיתוג הוביל רן עם ליאור צנגן וקרן לובינשטיין .זמן קצר לאחר ההשקה השקטה ותקופת ההרצה, אורחי המלון היו שבעי רצון מהאירוח ודירגו אותו באתר Booking.com בציון גבוה במיוחד של 9.4 – הדירוג הגבוה ביותר באזור הגליל המערבי. 
מה תמצאו בכפר הנופש?
כפר הנופש "דולפין וילג'" מביא בשורה חדשה בקטגורית "תיירות הים" והינו כפר הנופש הראשון בישראל שמציע חווית נופש באווירת כפר גלישה, עם גישה רגלית נוחה ומהירה לחוף הים בו ניתן לחוות מגוון רחב של פעילויות חוף – סאפ, גלישה, כדור-עף חופים, צלילה ושחייה.
בין החוויות; מסלולי רכיבת אופניים, מועדון צלילה, בר שוקק על הים, שייט טורנדו, חוות סוסים, קולינריה עשירה וחיי לילה תוססים במועדון הפרה ובר השוקת המקומי. על כן השילוב של חוויות הים לצד חוויות מקומיות יוצר חופשה מגוונת ואחרת בנוף הישראלי בכלל ובתיירות הים בפרט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גן עדן עלי אדמות
    אלפסי שמעון 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקום רגוע מקסים 10 מטר מהים מלא אטרקציות. בזמנו כל הנושאים. התארחו זלמן שזר ורעיתו תצוגות אופנה. אריק איינשטיין. למיטב האומנים. תהנו
    סגור