תיירות

רוצים להוציא דרכון פורטוגלי? זו הדרך הכי קלה להשיג

פורטוגל עושה סיבוב פרסה: במרץ האחרון, הודיעה המדינה שהיא מבטלת את תכנית ויזת זהב - החלטה ששלחה גלי הלם בקרב משקיעים כאחת מתוכניות ההשקעה הפופולאריות בעולם שבוטלה. אולם כעת היא חוזרת במתכונת חדשה
מערכת ice |  2
דרכון פורטוגלי (צילום freepik, pexels)
פורטוגל פועלת להחזיר ממש בימים אלה לתוקף את אחד האפיקים היחידים הנותרים להשגת אזרחות פורטוגלית - תכנית ויזת זהב, המאפשרת לקבל אזרחות פורטוגלית בתמורה להשקעה במדינה. אבל איך משיגים אותו? כל הפרטים כאן בפנים.
פורטוגל עושה סיבוב פרסה: במרץ האחרון, הודיעה המדינה שהיא מבטלת את תכנית ויזת זהב - החלטה ששלחה גלי הלם בקרב משקיעים כאחת מתוכניות ההשקעה הפופולאריות בעולם שבוטלה. אולם כעת היא חוזרת במתכונת חדשה.
עו"ד איתי מור, מומחה לפורטוגל ולתהליכי ויזת זהב, מסביר כי מפלגת השלטון הגישה נוסח מרוכך, במסגרתו עדיין ניתן יהיה להשקיע בקרנות הון סיכון או להקים עסק מקומי בפורטוגל - ולקבל אזרחות פורטוגלית.
עו"ד איתי מור (צילום: אביבה אביסדריס)
על פי התכנית, רק חלק אחד מהתכנית יבוטל, הנוגע להשקעות נדל"ן.  החלטה זו תשפיע מהותית על כל מי שמעוניין להשיג אזרחות פורטוגלית, וגם על כל מי שכבר נמצא בתהליך והשקיע ממיטב כספו. 
יש לציין שדרכון פורטוגלי הוא גם דרכון אירופאי, כך שהמחזיקים בו יכול לחיות במדינות האיחוד בלי צורך בוויזה ייעודית, ללמוד וגם לעבוד. שהתנאים שמעמידה ממשלת פורטוגל פשוטים יחסית ולכן כעת אפשר לעשות זאת בלי מאמץ מיוחד.
עו"ד איתי מור, מנכ"ל מועדון המשקיעים הפורטוגלי: "מפלגת השלטון הגישה נוסח מרוכך, במסגרתו עדיין ניתן יהיה להשקיע בקרנות הון סיכון או להקים עסק מקומי בפורטוגל ולקבל ויזה פורטוגלית, שבסיום התהליך תוביל לאזרחות. על פי התוכנית, רק חלק אחד ממנה יבוטל, הנוגע להשקעות נדל"ן. הדלת לאזרחות פורטוגלית דרך השקעה נפתחה מחדש, אחרי שכולם כבר הספידו אותה. הדבר יאפשר לכל מי שטרם נכנס לתהליך להתחיל אותו, וכמובן שישפיע לטובה על מי שנמצא בשלבים הראשונים של התהליך וחשש לכספו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שקר וכזב
    בני 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לשקר ולהטעות? ויזה לא נותנת לאף אחד דרכון. זה נותן רק אפשרות לגור בפורטוגל. אחרי 5 שנים אפשר להגיש בקשה לאזרחות אם עומדים בתנאים שאחד מהם זה מבחן שפה
    סגור
  • 1.
    גרידים שחשבו 1000 פעם אם לעשות את התהליך ב7000 שקל ?
    בונדי 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ישקיעו עכשיו מאות אלפי יורו ??? אף אחד לא ישקיע
    סגור