תיירות

לאן טסים בקיץ הקרוב? הריזורט החדש נפתח

בימים אלא נפתחת בעיר התיירות ורנה, על החוף המרהיב של הים השחור המסעדה הכשרה הראשונה בעיר; המסעדה תפתח בתוך ריזורט 5 כוכבים "גולדן סאנדס" היוקרתי אשר מושך אליו מבקרים ותיירים מכל העולם
מערכת ice |  1
הריזורט בורנה (צילום יחצ)
בימים אלא נפתחת בעיר התיירות ורנה, על החוף המרהיב של הים השחור המסעדה הכשרה הראשונה בעיר. המסעדה תפתח בתוך ריזורט 5 כוכבים "גולדן סאנדס" היוקרתי אשר מושך אליו מבקרים ותיירים מכל העולם.
INTERNATIONAL Hotel Casino & Tower Suites הוא ריזורט מרהיב ואחד מסמליה הבולטים של התיירות הבולגרית. המלון שופץ לחלוטין וכולל עיצוב מודרני, מגע יוקרתי ושירות של 5 כוכבים לאורך כל השנה. הוא מציע 325 חדרים וסוויטות עם שילוב מפתה של יוקרה ונוחות. כל החדרים מציעים פנורמה ציורית ללא הגבלה של הים השחור ושל הפארק הלאומי וחולות הזהב שבו.

מסעדת "Tahini" (טחינה) היא המסעדה הכשרה היחידה בורנה. "ורנה הינה אחת מהערים המתויירות ביותר באירופה ונחשבת יעד פופולארי לתיירים הישראלים" אומר מר ולדימיר פליפוב, מנהל הריזורט "גולדן סאנדס". המסעדה נפתחת בימים אלא, ואורחי המלון יוכלו להזמין נופש יחד עם ארוחות כשרות כלולות - ארוחת בוקר או ארוחת בוקר וערב כלולות.
ורנה היא יעד טיולים פופולרי בקרב התייר הישראלי עם טיסות ישירות כמעט יומיות מכל עבר בין תל אביב לוורנה עם יותר מ-120,000 תיירים המבקרים בוורנה מדי שנה, וכ 2 מליון תיירים מכל העולם. "אנו שמחים לקיים שותפות חזקה עם חברות התעופה של ישראייר ולארח את התיירים שלהן בריזורט שלנו" אומר מר פליפוב מנכל הריזורט "ישראייר היא אחת מחברות התעופה ומפעילת תיירות מהגדולות בישראל המטיסה אלינו כבר עשרות שנים את האוטרחים הישראלים שמכירים ואוהבים את המלון שלנו".
התייר הישראלי הוא בן בית אצלנו במלון, מסבירה דנבה בחיוך. "במהלך השנים למדנו לבשל ארוחות טעימות לאורח שלנו לפי המסורת היהודית ולפי דרישות הכשרות, אבל הבעיה הייתה היעדר תעודה. אורחים ביקשו את התעודה ועכשיו יש לנו אותה. עכשיו אנו צופים כי הביקוש יהיה עוד יותר חזק בשל המטיילים הרבים מישראל והשותפות החזקה עם ישראייר איירליינס אשר יוצאת עם טיסות אלינו על בסיס יומיומי".
על פי הנתונים הסטטיסטיים של שדה התעופה בוורנה - בוורנה מבקרים מספר הולך וגדל של נוסעים ישראלים. ב 2022 עברו יותר מ  120,000 תיירים מישראל, והמספר רק הולך וגדל. "עובדה מעניינת - במהלך תקופת הקורונה בשנת 2020, ורנה הייתה אחד היעדים הבודדים הפתוחים לנסיעה מישראל והביקוש היה כה רב שלא הצלחנו לעמוד בכמות ההזמנות מהאורחים להגיע אלינו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למלון אינטרנאשיונל אין גקוזי, זה לא ריזורט (ל"ת)
    המומחה 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור