תיירות

Booking.com השיקה תוכנית אירוח ייחודית לכבוד חודש הגאווה

Booking.com ערכה אירוע שהוקדש לחוויית התיירות של קהילת הלהט"ב בעולם ובישראל. לכבוד חודש הגאווה החברה השיקה את תוכנית Travel Proud בו בתי אירוח ומלונות מוסמכים כידידותיים לחברי הקהילה
מערכת ice | 
אירוע גאווה של בוקינג (צילום ניב קנטור)
שינוי מגיע לחוויית האירוח דרך Booking.com? אתמול (רביעי) החברה ערכה אירוע שהוקדש לחוויית התיירות של קהילת הלהט"ב בעולם ובישראל. לכבוד חודש הגאווה החברה השיקה את תוכנית Travel Proud בו בתי אירוח ומלונות מוסמכים כידידותיים לחברי הקהילה.
האירוע התקיים במסעדת "רביבה וסיליה" בתל־אביב, ולקחו בו חלק עיתונאים, משפיענים ובכירים מצמרת המלונאות הישראלית. כמו כן, נכח המנהל האזורי של החברה, אלסנדרו כאלארי, והציג נתונים ומסקנות מהמחקר המקיף שנעשה בשיתוף הקהילה ובו נמצא כי 78% מהתיירים בארץ ששייכים לקהילה הגאה, דיווחו כי רווחה וביטחון הם שיקולים הכרחיים בעת בחירת יעד נסיעה (עלייה של 50% ביחס לשנה שעברה). כמו כן, הוא חשף כי כבר יותר ממאה מקומות אירוח הצטרפו לתוכנית. 
כאלארי מסר באירוע: "אנחנו ב-Booking.com מאמינים שלכולן ולכולם יש זכות לחוות את העולם בדיוק כמו שהם. למרות שבשנים האחרונות יש התקדמות משמעותית מבחינת נראות, הבנה וקבלה של אנשים מהקהילה הגאה, ענף התיירות צריך לשאוף להיות מקור השראה שיוביל את תחום הסובלנות וההכלה, ולעזור לטפח סביבה שבה כולן וכולם יוכלו לשגשג וליהנות, גם במקומות קרובים לבית וגם בנסיעות ובטיולים בצד השני של העולם".
כמו כן, המחקר מצא כי 65% מהנבדקים מרגישים כי השייכות שלהם לקהילה הגאה תורמת לביטחון שלהם בתור תיירים - עלייה של 12% משנה שעברה. המחקר נערך בקרב 11,555 תיירים ותיירות המקהילה מ-27 מדינות בעולם. לצד העלייה בתחושת הביטחון של התיירים, מסתמן כי המגמה בנסיגה. 64 מדינות בעולם הוציאו מחוץ לחוק מערכות יחסים חד מיניות, ולא פחות מ-11 מדינות מטילות עונש מוות על כך. היעדים הללו כמובן לא באים בחשבון עבור התייר הגאה.
יותר מזה, 74% מהקהילה טרנסית מעידים כי הם מתמודדים עם שיעור גבוה יותר של אפליה ואלימות ברחבי העולם. 49% ביטלו נסיעה במהלך השנה האחרונה אחרי שהבינו כי ביעד אין תמיכה בקהילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה