תיירות

האזהרה החמורה של הרשויות ליעד האהוב על הישראלים

סם חדש הנקרא "מים שמחים" מופץ בתאילנד לאחרונה בבקבוק מעורבב או כאבקה. הרשויות בתאילנד הוציאו אזהרה לכלל התיירים להיזהר מהסם שיכול לגרום למוות
מערכת ice | 
חוף בתאילנד (צילום shutterstock)
תיירים רבים שמגיעים לתאילנד בתקופה האחרונה מדווחים על משקה חדש שנמכר בקרב תיירים ונקרא "מים שמחים". משקה זה הוא תערובת של סמים שמוכנסים בצורה נוזלית לבקבוקי מים, ומאפשר לתיירים להכניס את המשקה למסיבות במסווה של מים.
המגמה מדאיגה מאוד, עד כדי כך שהרשויות התאילנדיות התייחסו לסם ופרסמו אזהרה חמורה לגבי השימוש במשקה זה. על פי דיווחים שונים מהתקשורת התאילנדית, סוחרי סמים שונים באזורי התיירות מציעים את אבקת הסמים המדוברת במועדוני לילה.
ישנם סוחרים שמנסים "להקל" ומוכרים את הבקבוקים "מוכנים", עם אבקת הסמים בתוכם. הרשויות ממליצות לתיירים לקנות בקבוקי מים וקוקטיילים מאנשים מוכרים או לקנות את השתייה סגורה ממקומות נפוצים.
אתר "The Thaiger" פרסם כי התערובת גורמת להמוני תיירים להגיע לבתי חולים, על פי בתי החולים במדינה, ישראלים רבים גם נפלו לתופעה. בתי החולים במדינה הזהירו את התיירים מכך ופרסמו כי המשקה יכול לגרום לתופעות לוואי קשות הכוללות: סחרחורת, איבוד הכרה ובמקרים מסוימים אף יכול להגיע למוות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה