תיירות

מתכננים לרדת לסיני בחג? כדאי שתעשו את זה לפני

לכבוד חג הפסח צפויה עלייה בביקוש לחופשות בסיני ועל כן חברת גלובל רמיט מעדכנת שרכשה לירות מצריות עבור הציבור שמבקש לרדת לסיני ולעבור ממעבר טאבה. זו הסיבה שכדאי להמיר את הכספים לפני מעבר הגבול
מערכת ice | 
חופי סיני (צילום רויטרס)
לקראת חג הפסח ולאור הצפי שישראלים רבים ירדו לסיני לכבוד החג, חברת הפינטק גלובל רמיט מודיעה שרכשה בטרם עת כמויות גדולות של לירה מצרית עבור ישראלים שמתכננים לחגוג במצרים.
החברה מסבירה כי לאור הביקוש הגבוה לחופשה בסיני בקרב הישראלים מומלץ לרכוש את הלירה המצרית כבר עכשיו ולעשות זאת בארץ ולא אחרי מעבר הגבול, בו צריך לשלם כבר בעת הכניסה למדינה אגרת מעבר של 405 לירות מצריות במזומן ומטבע מקומי בלבד.
החברה, שהוקמה לפני כשעשרים שנה, מתמחה במתן שירותים פיננסיים גלובליים ובהעברת כספים. כמו כן, לברה קשרי עבודה והסכמים עם בנקים מרכזיים וחברות פיננסיות מכל העולם, ובמסגרת זו היא מחזיקה בטכנולוגיה ייחודית לביצוע השירותים ופועלת תחת רישיון של רשות שוק ההון.
חיים יבלונקה, מנכ"ל גלובל רמיט מסר: "הגעה למדינה זרה, במיוחד למדינה כמו מצרים בה יש כללים נוקשים במעבר הגבול, עם המטבע המקומי בכיס נותן תחושת ביטחון מיד עם המעבר לצידו השני של הגבול ובכניסה למונית בדרך למלון. רכישה מראש של המטבע המקומי חוסכת זמן ברכישת המטבע במעבר הגבול. חברת גלובל רמיט מתמחה בהבאה לישראל באופן בלעדי של מה שמכונה ״מטבעות אקזוטיים״, ובהם גם הלירה המצרית. לקראת הפסח החלטנו להנגיש את הלירה המצרית עבור הישראלים הרבים שצפויים לנפוש בסיני במהלך החג, וניתן לרכוש אותה כבר כעת. אנו ממליצים לכל מי שצפוי לרדת לסיני להקדים ולעשות זאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה