תיירות

החופשות של הישראלים נחשפות: לאן כולם יטוסו בפסח?

ההעדפה המובהקת של הישראלים היא חופשות בחו"ל, כשהיעדים המועדפים עליהם הם יעדים שהם קרובים לארץ כמו טאבה, אבו דאבי ודובאי (13% מההזמנות), גם בטומי יעד מבוקש, (8% מההזמנות). אך היעד הכי פופולארי לפסח הקרוב הוא וורנה (20%  מההזמנות).
מערכת ice | 
תיירים בישראל (צילום shutterstock, פלאש 90/ מתניה טאוסיג)
תקופת האביב, פסח וחופשות הקיץ הן התקופות הכי עמוסות מבחינת חופשות, ישראלים יוצאים ליהנות מהטמפרטורות החמימות ביעדים שונים בחו"ל וליהנות עם הילדים ביעדים הכוללים חופים, מלונות הכל כלול וכד'. אתר GROO (לשעבר גרופון), אתר הדילים של ישראל, מדווח כי למרות האינפלציה ועליית המחירים, מתחילת השנה, כ-40% מהישראלים הזמינו חופשות 5 כוכבים בחופשת הפסח הקורבה.  
מהנתונים עולה כי ההעדפה המובהקת של הישראלים היא חופשות בחו"ל, כשהיעדים המועדפים עליהם הם יעדים שהם קרובים לארץ כמו טאבה, אבו דאבי ודובאי (13% מההזמנות), גם בטומי יעד מבוקש, (8% מההזמנות). אך היעד הכי פופולארי לפסח הקרוב הוא וורנה (20%  מההזמנות).
 
כמו כן, עולה מהנתונים כי אחרי כמה שנים של חוסר וודאות וללא אפשרות לטוס, ישראלים היו צמאים לחופשות שכן 10% מכל רוכשי החופשות בשנה האחרונה רכשו שתי חופשות שונות ומעלה ליעדים בחו"ל לשנה הקרובה. מ-GROO עולה כי ישראלים נוטים לשלב כמה סוגים של טיולים. הראשון שהוא טיול "מושקע" כמו חופשה באיים המלדיביים, טיול מאורגן ליפן או לאפריקה, או חופשת סקי וטיול שני ושלישי הם "פשוטים" יותר וקצרים יותר ליעדים אירופאיים בלגרד או ורשה, ורנה, איי יוון וכד'.
יואב מירון, מנהל תחום התיירות ב- GROO: "אנו רואים כי למרות  חוסר הוודאות הכלכלית, ישראלים עדיין צמאים לחופשות ולא מוותרים על איכות גבוהה ומזמינים חופשות 5 כוכבים ביעדים שונים. יחד עם זאת, אנו רואים כי סוג החופשות קצת השתנה. הישראלים כבר לא רק מחפשים רק חופשות בטן-גב אלא מזמינים חופשות למקומות שונים באירופה. אנו קשובים לצרכנים שלנו, המחפשים לצאת לחופשות ביעדים שונים, במחיר אטרקטיבי ונגיש ובהתאם, הדילים נחטפים במהרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה