תיירות

חופשה באילת ב-40 אלף שקל: הרשת שתעקוץ אתכם בפסח

"תכנית חיסכון" חשפה את עלויות החופשה בחג האביב וגם השנה הרשתות הגדולות חוגגות על חשבון הצרכן. מתוך הממצאים עלה כי רשת "ישרוטל" רוצה לגבות מהנופש הישראלי סכום אסטרונומי של כמה עשרות אלפי שקלים עבור זוג עם שני ילדים
מערכת ice | 
מלונות (צילום פלאש 90/ משה שי)
החזירות של רשתות בתי המלון בישראל היא לא משהו חדש. "תכנית חיסכון" של קשת 12 בדקה את מחירי חופשה במלונות ישרוטל בחג הפסח לזוג + 2 ילדים והתוצאות הן הן לא פחות מהזויות. רויאל ביץ' אילת: כ-40,500 שקלים דרישה למינימום הזמנה של 7 לילות, רויאל ביץ' תל אביב: כ-16,000 שקלים ל-4 לילות, גומא כנרת: כ-15,250 שקלים ל-4 לילות, אגמים אילת: כ-12,700 שקלים ל-4 לילות, המלך שלמה אילת: כ-11,400 שקלים ל-4 לילות.
מנכ"ל ישרוטל, ליאור רביב, הגיב לממצאים ואמר את הדברים הבאים: "אני לא יודע מאיפה לקחו את המחירים האלה. פסח היה תמיד יקר, תמיד יהיה יקר זה שיא הביקוש, מאז ומעולם פסח היה חופשה הכי יקרה שיש. ובכל מקום שאתה תלך אליו, בשיא ביקוש, בשיא עונה – תמיד היה יקר. תמיד נתפסים לפסח. למה לא בודקים את המחירים מהיום ועד פסח או יום אחרי פסח? יש פה בעיה מי שמזמין מוקדם, גם נהנה ממחירי פסח שהם בהחלט נוחים".
"יש מגוון בתי מלון, יש גם בתי מלון יותר זולים מהעמלות שצוינו. זה הפך להיות מין איזה ספורט לאומי לקחת את פסח ולהיצמד לשבוע הזה ולהפוך את פסח כאילו שזה מה שקורה כל השנה, אבל זו לא המציאות האמיתית ואתם יודעים את זה ויש לאורך השנה הרבה מאוד מחירים מאוד נוחים, לא בהכרח פסח זה חזות הכל", הוסיף רביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה