תיירות

טרנובה מונתה לנציגת משרד התיירות של אוסטריה בישראל

משרד התיירות האוסטרי והחברה לשיווק יעדי תיירות טרנובה חתמו על הסכם  בו תשמש האחרונה כנציגה המקומית בישראל לשיווק ויחסי הציבור של המשרד 
מערכת ice | 
אוסטריה (צילום באדיבות טרנובה)
בחודש שעבר נחתם הסכם בין משרד התיירות האוסטרי לחברת שיווק ליעדי התיירות Terranova (טרנובה), שתשמש כנציגה הישראלית המקומית לייצוג המשרד, וקידום השיווק ויחסי הציבור שלו.
כחלק מהתאוששות ענף התיירות מקורונה, ותפיסת ישראל כמתאימה ביותר לביצוע פיילוט של אסטרטגיית התיירות החדשה, תגיע לישראל בתחילת פברואר משלחת של אנשי מפתח מענף התיירות האוסטרי להכרות עם השוק הישראלי.

"אנחנו נרגשים מאוד להתחיל פרק חדש יחד עם טרנובה בישראל. השוק הישראלי הוכיח את עצמו בתור השוק בעל הצמיחה המהירה ביותר", מסר מיכאל טושמן, מנהל משרד התיירות האוסטרי עבור המזרח התיכון. "כבר בשנת 2022 הצליחו הנתונים של מספר הישראלים שמגיעים לאוסטריה לעלות על אלה טרום הקורונה ב-16%".  
אימרי קלמן, מנכ"ל טרנובה, הודה: "אנו מודים למשרד התיירות האוסטרי על האמון בנו וההזדמנות לייצגו בישראל. טרנובה פועלת מזה חמש שנים ליצירת קשר מסוג זה עם אוסטריה, ועבורנו זוהי הזדמנות להגשים חלום. אוסטריה הפכה ברבות השנים ליעד פופולרי עבור הישראלים, ואנו מאמינים שנוכל להכיר לישראלים עוד צדדים של היעד הנפלא הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה