עסקי ספורט

צפו בקבלת הפנים הלא שגרתית של הכדורגלן הישראלי באוסטריה

איתמר נוי בן ה-21 עזב את אדומים אשדוד מהליגה הלאומית וחתם בפירסט וינה מהליגה האוסטרית השנייה, שחיכתה לו עם קבלת פנים יוצאת דופן. צפו
מערכת ice | 
איתמר נוי (צילום צילום מסך מטוויטר)
איתמר נוי היה ללא ספק אחד מתגליות העונה שעברה בליגה הלאומית בכדורגל. ההצלחה של הכדורגלן הצעיר (21) סידרה לו חוזה בקבוצה מעבר לים, כאשר היום (רביעי) חתם רשמית בקבוצת פירסט וינה מהליגה השנייה באוסטריה, כשלקבלת פנים כזאת, ספק אם הוא ציפה.
מעבר למלחמה על המגרש, הכדורגל העולמי מציג בשנים האחרונות מאבק חדש: מאבק הרשתות, שעולה מדרגה בעיקר בחודשי הקיץ ומועדי ההעברות, שם כל קבוצה מנסה להציג את השחקנים החדשים שהיא מחתימה בצורה היצירתית והוויראלית ביותר. קבוצתו החדשה של נוי לקחה את ההצגה שלו צעד אחד קדימה. 
פירסט וינה בחרה לקחת השראה מהמטבח הישראלי-מזרח תיכוני בהצגתו של נוי. הסרטון, שפורסם בטוויטר של הקבוצה מהליגה השנייה באוסטריה, נפתח עם צלחות של חומוס ופלאפל המונחים על השולחן, כאשר נוי מנגב את החומוס עם הפלאפל בתנועה הישראלית המפורסמת. 
נוי בן ה-21 שיחק בא.ס אשדוד מהליגה הלאומית ורשם 37 הופעות בכל המסגרות, בהן הבקיע 12 שערים ובישל פעמיים. הוא הוביל את הקבוצה מעיר הנמל לעונה מדהימה כשכבר בשנה הראשונה שלה בלאומית היא סיימה במקום הרביעי, מרחק 7 נקודות מעלייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה