תיירות

מחלוקת בין משרד החוץ לבוקינג: "לא חזרנו בנו"

לאחר הודעת משרד החוץ בנוגע לסימון מוקדי תיירות ביהודה ושומרון, בבוקינג מבהירים כי מבחינתם לא חל שום שינוי
מערכת ice | 
BOOKING בוקינג (צילום ויקיפדיה FREEPIK PIEXLES)
קרב גרסאות בין אתר התיירות "בוקינג" למשרד החוץ. מוקדם יותר הערב (שבת) פרסם משרד החוץ אשר בראשו עומד ראש הממשלה יאיר לפיד, כי לאחר דין ודברים בין הצדדים בנוגע לסימון אתרי תיירות בשטחי יהודה ושומרון הוסכם כי האתר לא יסמן באופן מופרש את המקומות. לאחר פרסום הודעת משרד החוץ ב"בוקינג" טוענים שהניסוח הנוכחי לא הושפע מלחץ משרד החוץ ונקבע מראש.
על פי פרסומים הניסוח היה אמור לסמן את המקומות כשטח כבוש ופוגע בזכויות אדם. מאידך בנוסח החדש אשר הוצג באתר "בוקינג" נכתב כך: "לצורך קבלת החלטה מושכלת בנוגע לשהותכם באזור זה, אשר עשוי להיחשב למוכה סכסוך, מומלץ לבדוק האם ממשלתכם פרסמה אזהרת מסע כלשהי בנושא".
מנגד בישראל ממשיכים לטעון כי מדובר בניצחון ודוחים את האמרה שהנוסח נקבע מראש. לצורך העניין ראש המועצה אזורית שומרון יוסי דגן פרסם הודעה רשמית ואמר: "זהו ניצחון לא רק של ההגיון אלא גם של הצדק, יהודה ושומרון היא חלק ממדינת ישראל". דגן הוסיף ואמר "הגיע הזמן שהממשלה תפסיק לדבר ותתחיל לעשות ותחיל את חוק החרם במדינת ישראל באופן מלא, מכיוון שלא החילו את חוק החרם, חברות שמחרימות נתקלות בסנקציות מצד ממשלות על פני כל הגלובוס מלבד במקום שלו האינטרס הגדול ביותר בנושא: מדינת ישראל עצמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה