תיירות

אתר התיירות חזר בו מהחלטתו לסמן מוקדי תיירות באיו"ש

פחות מחודש לאחר החשיפה כי אתר התיירות הפופולרי "בוקינג" מתכוון לסמן מוקדי תיירות ונכסים הנמצאים בשטח יהודה ושומרון, פורסם כי האתר חזר בו מהחלטתו. ראש המשלה לפיד בירך את ההחלטה
מערכת ice | 
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ גדעון מרקוביץ)
לשכת ראש הממשלה הודיעה הערב (שבת) על כך שהנהלת חברת התיירות "בוקינג.קום" "תעדן" את סימון מוקדי התיירות באיו"ש. לטענת ראש הממשלה יאיר לפיד ההחלטה של "בוקינג" הגיעה לאחר "שיח דיסקרטי ויעיל של משרד החוץ (בראו לפיד עומד) ושר התיירות עם הנהלת החברה".
כזכור במהלך חודש ספטמבר נחשף ב"צינור" כי אתר הזמנת החופשות הפופולארי יסמן ויזהיר מפני הזמנות של תיירים למקומות ישראליים שנמצאים במקומות שמוגדרים באופן תמוה בתור 'השטחים הכבושים'.
מייד לאחר הפרסום הודיע שר התיירות יואל רזבורוב כי משרד התיירות בראשו הוא עומד, אינו מקבל את החלטת "בוקינג" וכריז כי יילחם בהכרזה ככל שיוכל. במקביל לכך, שר התיירות יואל רזבוזוב הגיב לפרסום החריג של 'הצינור' וכתב ברשתות החברתיות על החברה ממנה מזמינים ישראלים רבים מדי שנה כי: "לא יתכן שחברה עסקית תקבע לנו מה שטח של מדינת ישראל ומה לא".
מנגד בוקינג שלחו הודעת תגובה ואמרו: "אזורים מסוימים בעולם המושפעים מסכסוך עלולים לגרום לסיכון גדול יותר למטיילים ולכן אנו מספקים ללקוחותינו מידע המסייע לקבלת החלטות ומעודדים אותם לבדוק הנחיות מסע רשמיות של הממשלה שלהם כחלק מתהליך קבלת ההחלטות. אנו נטמיע שינויים כאלו גם באזורים נוספים בעולם בהם אנו פועלים בהם קיים קונפליקט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה