תיירות

כך תשודרגו למחלקה הראשונה בחינם בטיסה הבאה שלכם

בסרטון חדש ששבר את הרשת, חשפה דיילת את הסוד השמור שבזכותו אפשר לקבל מקום במחלקה הראשונה בלי תוספת תשלום, וגם: באילו ימים כדאי להזמין טיסה ולמה להפעיל VPN?
מערכת ice | 
טיסה (צילום unsplash)
רוצים עצה של המחלקה הראשונה? דיילת שיתפה את הטריק שלה לשדרוג הטיסה והגיע ללא פחות מ-3.1 מיליון העוקבים שלה שראו ונדהמו מהדברים שהיו לה לומר, כולל מתי להשיג את הכרטיסים הזולים ביותר וכיצד להשתדרג למחלקה ראשונה בחינם.
"דבר ראשון, אם אתה רוצה טיסה זולה, חפש טיסות בימי שלישי, רביעי וחמישי", חשפה הטיקטוקרית צ'יירה מיסט בקליפ וידאו שהפך ויראלי במיוחד. "אז הם יהיו הזולים ביותר ביותר עבורכם".

היא גם הציעה להשתמש ב-VPN כדי להסתיר את המיקום האמיתי שלך מאתרי האינטרנט של חברות התעופה - מכיוון שהם נוטים לתמחור אם אתה ממוקם בארה"ב. "בדרך כלל אם אתה מחפש בארצות הברית, הם הולכים להעלות את המחירים האלה בצורה משמעותית", הוסיפה.
חברות תעופה בדרך כלל מניעות נוסעים למטרות "משקל ואיזון", המשיך Mist, כך שדרך בטוחה להבטיח שדרוג חינם במחלקה ראשונה היא להזמין את הכרטיס שלך בשורה האחרונה במטוס. "אם נצטרך להזיז אנשים למטרות משקל ואיזון, לשם הולכת הדיילת", אמרה לקראת סוף הסרטון, שצבר 1.4 מיליון צפיות.
 
@cierra_mistt

travel tips and tricks i’ve learned as a flight attendant (p. 7) 💙✈️

♬ original sound - Cierra Mistt
אבל אם הבחירה לשבת בשורה האחרונה - רק בתקווה שתשתדרג - היא לא בשבילך, היא חשפה גם שיטות אחרות לרכישת מושב מחלקה ראשונה בחינם. להיות "נחמד לדיילת שלך", היא אמרה, היא אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח שדרוג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה