תיירות

אסון בפארק השעשועים: 31 פצועים בהתנגשות בין רכבות הרים

תאונה קשה ברכבת הרים בפארק השעשועים של לגולנד בגרמניה, הביאה לפציעתם של 31 בני אדם, שלפחות אחד מהם נפצע קשה. לפי הפארק, התאונה אירעה לאחר ששתי רכבות רכבות הרים התנגשו זו בזו
מערכת ice | 
רכבת הרים (צילום ויקיפדיה)
תאונה קשה ברכבת הרים בפארק השעשועים של לגולנד בגרמניה, הביאה לפציעתם של 31 בני אדם, שלפחות אחד מהם נפצע קשה. לפי הפארק, התאונה אירעה לאחר ששתי רכבות רכבות הרים התנגשו זו בזו.
עוד נמסר מלגולנד כי מיד אחרי ההתנגשות הקטלנית היא החלה בחקירת האירוע. עוד נמסר כי "התאונה אירעה לאחר שרכבת הרים אחת עצרה את נסיעתה ורכבת נוספת לא עצרה לחלוטין מסיבות שאינן ידועות עד כה. בסך הכל 38 אנשים היו על שתי הרכבות, כאשר 31 מהם כאמור נפצעו. 14 מתוך הפצועים פונו לקבלת טיפות בבית החולים והשאר טופלו במקום.
שלושה מסוקים נחתנו במקום התאונה והחלו לפנות את הפצועים. חלק מהפצועים נתקעו בתוך רכבות ההרים וצוותים של מכבי אש הגיעו למקום וחילצו אותם. רכבת ההרים, שתוכננה להיראות כמו דרקון נושף אש, עוברת דרך אזור פנימי חשוך לפני שהיא מגיחה החוצה אל מסילה גדולה ומתפתלת במהירויות של עד 29 קמ"ש.
 
מנהלת החטיבה של הפארק, מנואלה סטון, אמרה: "הצוות פעל מיד כפי שנהלי הבטיחות דורשים והאורחים פונו מיד מהרכבות. צוותי חירום של לגולנד וכן פרמדיקים, רופאים, משטרה ולוחמי האש היו במקום תוך דקות ספורות. אזור הפארק פונה. אנו רוצים להודות לכל צוות החירום המפגינים מחויבות רבה באתר היום ואנחנו רוצים לאחל החלמה מהירה לכל המעורבים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה