תיירות

דנה זרמון בלחץ: נתקעה במלדיביים וביקשה עזרה דחופה

הדוגמנית דנה זרמון שנמצאת בחופשה במלדיביים עדכנה את העוקבים שהיא בלחץ לאחר שהתפוצצה לה במזוודה קופסת מטרנה לתינוק שלה. לאחר הירתמות העוקבים היא עדכנה "תודה ענקית לכולם! המטרנה בידינו"
מערכת ice |  4
דנה זרמון (צילום מתוך האינסטגרם)
הדוגמנית ואשת העסקים דנה זרמון יצאה לאחרונה לחופשה באיים המלדיביים עם בעלה והילד, אלא שבאמצע הטיול גילתה כי חסר לה מזון לתינוק, וביקשה בסטורי שלה מהעוקבים עזרה בהבאת חבילת מטרנה מהארץ. "זקוקה לעזרת ההמונים בדחיפות!", היא כתבה אתמול, "אם מישהו מגיע בימים הקרובים למלדיביים חסרה לנו קופסת מטרנה אחת ואנחנו חייבים עזרה להביא מהארץ".
לאחר מכן ככל הנראה חטפה גם ביקורות מהעוקבים שלה שענו לסטורי שלה בשאלות כמו "איך עם כל המזוודות שכחתם את המטרנה?. זרמון הגיבה חזרה בסטורי בעצבנות והסבירה מדוע חסרה להם קופסא: "עוד אחת שכותבת לי את זה מקבלת בלוק! לא שכחנו!! התפוצצה לנו קופסא במזוודה ועכשיו אני בסטרס"

בהמשך הודתה זרמון למסייעות הרבות שנרתמו ועדכנה שהצליחה למצוא מישהי שנוסעת למלדיביים ותגיע ביום ראשון. הבוקר (שלישי) העלתה כבר סטורי שמח יותר עם הבעל והילד בו היא כתבה: "יום חדש, בוקר טוב, אושר בלב, מצאנו מטרנה, הילד אוכל מוצקים, החיים יפים, אנחנו במלדיבייייים".
 
סוף טוב הכל טוב: בהמשך היום עדכנה בחדשות עוד יותר טובות, שבעזרת סוכנות הנסיעות spirit.il יצרה קשר עם ישראלי שמגיע יותר מוקדם למלדיביים ויביא להם קופסת מטרנה במזוודה שלו. "יססס המטרנה בידינו! תודה ענקית לכל המהממות והמהממים שכתבו וניסו לייעץ ולקשר לאנשים, באמת שהכל בזכותכם"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    למה להשריץ ולהיות עבד לאישה ולילדים???
    עול בלתי נסבל 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא מכונת חלב מהלכת ויכלה להניק אותו
    סגור
  • 3.
    פרסומת סמויה (ל"ת)
    מנחם 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כח. הרצון
    ייעטייי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהו פתרון
    סגור
  • 1.
    תמימים שכמוכם. עשתה פרסומת למטרנה וככל הנראה לא בחינם (ל"ת)
    אמיר 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור