תיירות

נתב"ג סוגר את הטרמינל לטיסות: זה מה שיקרה מה-1.11

טרמינל 1 בנמל התעופה בן גוריון צפוי להשעות את פעילותו הבינלאומית החל מיום חמישי הקרוב, כאשר כל הטיסות הבינלאומיות יועברו לטרמינל 3. המהלך, שטרם הוכרז רשמית על ידי רשות שדות התעופה, מגיע בעקבות הירידה המשמעותית בתנועת הנוסעים הבינלאומית בשדה התעופה.
מערכת ice | 
נתב"ג (צילום פלאש 90/ משה שי)
רשות שדות התעופה בישראל הודיעה כי החל מיום שישי, 1/112024, ועד יום שבת, 29/3/2025,  כל הטיסות הבינלאומיות ימריאו מטרמינל 3 בלבד.  טיסות פנים ארציות ימשיכו לפעול מטרמינל 1, כרגיל עד הודעה חדשה. בכל מקרה, מומלץ  להתעדכן בלוח הטיסות של  נתב"ג.
פתיחתו המחודשת של טרמינל 1 לפני הקיץ נועדה במקור לתמוך בחזרתן המתוכננת של חברות התעופה הזולות לישראל, כולל וויז אייר, ריינאייר ואיזי ג'ט. אולם, במציאות הנוכחית, אף אחת מחברות אלו אינה מפעילה טיסות לישראל, מה שהוביל לניצול חסר של המתקן.

המצב הנוכחי בתעופה הישראלית משתקף בירידה דרמטית במספר חברות התעופה הפעילות, כאשר פחות מ-20 חברות זרות בלבד ממשיכות להפעיל טיסות לישראל. עם זאת, רשות שדות התעופה שומרת על גמישות תפעולית, עם אפשרות לפתיחה מחודשת של טרמינל 1 כאשר התנאים יצדיקו זאת.
בעוד שהפעילות הבינלאומית בטרמינל 1 מושעית, טרם התקבלה החלטה סופית לגבי המשך הפעלת טיסות הפנים הארציות במתקן. נוסעים מתבקשים להתעדכן בשינויים הצפויים באמצעות הערוצים הרשמיים של רשות שדות התעופה לקבלת מידע מדויק ועדכני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה