תיירות

כ-1,000 חופשות בחו"ל במתנה: מי חילק את התרומה המרגשת בישראל?

פירמת BDO יצאה במהלך מרש וביטלה את הנופש השנתי של החברה. במקום זאת, העניקה החברה כ-1,000 חופשות במתנה הכוללת טיסה ומלון ביוון למשפחות שכולות, חטופים ששוחררו, לוחמי מילואים ובני ובנות זוגם וקבוצות נוספות שמתמודדות עם אובדן וכאב כתוצאה מהמלחמה
מערכת ice | 
המלונות בישראל חותכים מחירים (צילום shutterstock)
פירמת BDO בחרה לציין את הנופש השנתי שלה בדרך קצת שונה בעקבות המלחמה. בשיתוף עם העובדים, החליטה הפירמה לבטל טיסה שהייתה מיועדת לנופש השנתי שלה ובמקומם לתרום כאלף חופשות מפנקות למשפחות שכולות, חטופים ששוחררו, לוחמי מילואים ובני ובנות זוגם וקבוצות נוספות שמתמודדות עם אובדן וכאב כתוצאה מהמלחמה.
החופשה כללה טיסות לרודוס, לינה של שלושה ימים במלון מפנק, הופעות, מסיבות וסדר יום מגוון שנועד לתת לנופשים הפוגה קלה מהמציאות המורכבת והתחושות הקשות. לואיס הר, שנחטף ב-7.10 וחולץ לאחר כשלושה חודשים בשבי סיפר כי "זה היה חופש מדהים ומחמם את הלב לראות את ההתגייסות הזו למעננו. היה כיף להיות עם כל החיילים והצעירים שלנו בחופש 
קלרה מרמן, אשתו של לואיס, ששהתה גם היא בשבי במשך 53 ימים: "אחרי שהיה בשבי אלו היו יומיים רגועים, מפנקים, חופשה שעושה טוב לנשמה. קצת אוויר להתאושש מכל החוויה. יש לנו עם כל כך טוב תומך ומפנק". 
עדן דאוי אחות של סמ"ר רועי ז"ל שנפל בתחילת התמרון הקרקעי בעזה דאוי שמשרתת בעצמה במילואים בשנה האחרונה סיפרה כי "זו פעם ראשונה שאני לוקחת הפסקה בשנה האחרונה, וזה משהו אדיר עבורי. הגעתי לכאן עם בת הזוג של אחי שנפל ואמא שלה ועם אחי השני. אני מודה לכולם על ההזדמנות הזו ומאחלת בשורות טובות לכולם". 
ארז סופר, יו"ר ומנכ"ל משותף של BDO:  "לפני כמה שבועות, בעצה אחת עם עובדינו, החלטנו שלא נוסעים. כיצד אנחנו יכולים לחגוג לרקוד בטברנות, כשחברינו נלחמים בשדה הקרב ורבים מאזרחי המדינה חווים שכול, ומאות אלפי אזרחים מפונים מבתיהם. אותם אנשים זקוקים לחופשה יותר מאיתנו, ולכן החלטנו לתרום את האירוע לקהילה".
בין הארגונים והעמותות שלקחו חלק בנופש ניתן למנות את המילואמיניקים של חטיבת הנח"ל ואוגדה 98, המשפחות השכולות של משטרת מרחב דרום, עמותות "הבית הכי אחי" ו"הותיר אחריו חבריה", ארגון יד לבנים ותושבי כפר עזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה