קריירה ולימודים

החברה הישראלית החליטה לא לצאת לנופש: זה המהלך המרגש שעשו במקום

פירמת BDO תכננה לחגוג 40 שנה להקמתה ב-9 באוקטובר בשנה שעברה. האירוע החגיגי תוכנן להתקיים ברודוס, אך כמובן בוטל בעקבות האירועים שהתרחשו יומיים לפני ההמראה. עכשיו מספר המנכ"ל על ההחלטה המיוחדת: כרטיסי הטיסה והחופשות יתרמו לנפגעי המלחמה
מערכת ice | 
האי רודוס (צילום shutterstock)
חברת ראיית החשבון והייעוץ העסקי BDO החליטה לתרום מאות חופשות ברודוס לנפגעי מלחמה, במקום לצאת לנופש חברה. בכנס "כוח כחול לבן - כנס התעשייה והקמעונאות של BDO" שהתקיים אתמול (שני) בתל-אביב סיפר יו"ר ומנכ"ל BDO, ארז סופר, כי הנופש של עובדי החברה ברודוס היה אמור לצאת לדרך ב-9.10 בשנה שעברה. בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר והתחלת מלחמת חרבות ברזל, בוטלה החופשה המתוכננת. 
עובדי החברה היו אמורים לחגוג ביוון את חגיגות 40 שנה להקמת הפירמה בשנת 2023, אך בסופו של דבר התקבלה ההחלטה שלא לנסוע. "לפני כמה שבועות, בעצמה אחת עם עובדינו, החלטנו שלא נוסעים. כיצד אנחנו יכולים לחגוג בטברנות, כשחברינו נלחמים בשדה הקרב ורבים מאזרחי המדינה חווים שכול, ומאות אלפי אזרחים מפונים מבתיהם", אמר סופר בכנס. 
למרות ההחלטה שלא לצאת לנופש, החליטה החברה לתרום את האירוע לקהילה. "בחודש אוקטובר, במקום עובדי BDO ימריאו המטוסים עם חיילים וחיילות בסדיר ובמילואים, אנשי כוחות הביטחון, חיילים וחיילות שנפצעו, מפונים, בני ובנות זוג שכולים לצד עובדי BDO שהם או בני ובנות זוגם שירותו במילואים או נפגעו מאירועי המלחמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה