בארץ

הממשלה תצביע: עד מתי יישארו המפונים בבתי המלון?

בצל הסלמה אפשרית בגבול הצפון, בקרוב צפויה להתקבל הכרעה בנוגע להמשך פינוי התושבים מאזור קו העימות. מסתמן: שינוי תאריך היעד לחזרה מה-7 ביולי. ברקע, סערת מינוי פרויקטור לשיקום האזור. ארה"ב ממשיכים להזהיר ממלחמה כוללת
מערכת ice | 
נפילת טילים בצפון הארץ (צילום פלאש 90/ אייל מרגולין)
האם תושבי הצפון ימשיכו לשהות במלונות? על רקע התחממות אפשרית עם לבנון, שריפות הענק והפגיעה במרקם החיים, הממשלה צפויה להאריך בימים הקרובים את החלטת פינוי התושבים. ההחלטה הקודמת צפויה לפוג ב-7 ביולי. 
על-פי דיווח ישראל היום שפורסם היום (שלישי), הממשלה צפויה להצביע בימים הקרובים על מנת לאשר את המשך הפינוי במלונות עד סוף אוגוסט לפחות. במקביל, מתנהלת סערה בנוגע למינוי פרויקטור לשיקום הצפון. גורמים רבים שואלים אם מדובר באיתות על התחממות נוספת בגבול הצפון. התחממות זו עשויה להשפיע לא רק על תושבי הצפון, אלא על תושבי הארץ כולה.
לאחרונה התבטא מנכ"ל נגה ואמר כי לדעתו אם חיזבאללה יפגעו בתשתיות החשמל, לאחר 72 אי אפשר יהיה להמשיך לגור בישראל. לאחר מכן דווח כי נשלח לשיחת נזיפה ובה אמר כי דבריו נאמרו כאשר היה עייף וקצת חולה ולכן לא נוסחו כהלכה. בצל כך, ארה"ב מנסה להזהיר מפני מלחמה אזורית ולמנוע את פריצתה. גורמים רשמיים בממשל הזהירו כי מערכת כיפת ברזל ומערך ההגנה האווירית הישראלי לא ערוך למלחמה מלאה עם לבנון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה