תיירות

מחפשים חופשה ברגע האחרון לחגים? חבילות וטיסות חדשות ליעד האהוב

חברת "ספיריט הפקות עולם", החליטה לתגבר את הקו לאיי סיישל ולהפעיל בחג סוכות טיסות ישירות בלעדיות נוספות מטעמה ליעד הנחשק בחברת תעופה ישראלית. כל החבילות והמחירים המלאים לפניכם
מערכת ice | 
איי סיישל (צילום ספיריט הפקות)
חברת "ספיריט הפקות עולם", שלה יש קשרים הדוקים עם לשכת התיירות של סיישל, החליטה לתגבר את הקו לאיי סיישל ולהפעיל בחג סוכות טיסות ישירות בלעדיות נוספות מטעמה ליעד הנחשק בחברת תעופה ישראלית.
חברת ספיריט מציעה מגוון חבילות נופש בסיישל בסוכות במנעד מחירים. להלן דוגמאות לחבילות נופש בסוכות בין התאריכים 22-28/10/24 כולל כבודה והעברות: חבילת 6 לילות במלון קורל סטרנג (4 כוכבים) עם חוף יפהפה על בסיס לינה וארוחת בוקר, החל מ-1,850  דולר למבוגר בחדר זוגי.
חבילת 6 לילות במלון אנסה סוליי (4 כוכבים) על בסיס לינה וארוחת בוקר החל מ-1,964 דולר למבוגר בחדר זוגי והחל מ-2,536 דולר לאדם בווילה עם בריכה פרטית בהרכב משפחתי של 2 מבוגרים + 2 ילדים
חבילת 6 לילות במלון בליס (4 כוכבים) על בסיס לינה וארוחת בוקר החל מ-2,069 דולר למבוגר בחדר זוגי והחל מ-2,169 דולר לאדם בדופלקס משפחתי בהרכב של 2 מבוגרים + 2 ילדים.
חבילת 6 לילות במלון קאנופי החדש של רשת הילטון (5 כוכבים) על בסיס לינה וארוחת בוקר החל מ-2,430 דולר למבוגר בחדר זוגי והחל מ-2,686 דולר לחדר משפחתי בהרכב 2 מבוגרים + 2 ילדים.
חבילת 6 לילות במלון קמפינסקי היוקרתי (5 כוכבים) על בסיס חצי פנסיון החל מ-2,730 דולר למבוגר בחדר זוגי והחל מ-3,485 דולר לאדם בסוויטה משפחתית בהרכב 2 מבוגרים + 2 ילדים. חבילת 6 לילות במלון ראפלס היוקרתי (5 כוכבים) עם בריכה פרטית בכל חדר על בסיס חצי פנסיון החל מ-5,568 דולר למבוגר בחדר זוגי. לצד זאת, החברה מדווחת על תפוסה מלאה בכל הקווים והדילים שהיא מוציאה למאורציוס הסמוכה לסיישל.
טלי יטיב, בעלים ומנכ"לית חברת "ספיריט הפקות עולם" מסרה: "בתקופה בה חברות תעופה זרות מבטלות את טיסותיהן לישראל וממנה בעקבות המצב הביטחוני היעד הנחשק והאקזוטי סיישל הפך לאוהד והבטוח ביותר לישראלים כיום".
"בעזרת הקשרים ההדוקים של חברת ספיריט עם לשכת התיירות בסיישל הצלחנו לוודא כי היעד, שיש בו רוב נוצרי שאוהד את מדינת ישראל, יישאר פתוח לישראלים כמעט בכל השנה האחרונה, כך שאייר סיישל כמעט ולא ביטלה טיסות לישראל וממנה וגם כעת ממשיכה להוציא טיסות מישראל כסדרן וגם בחגי תשרי תמשיך לטוס לכאן".
"יחד עם זאת", מסרה יטיב לסיום: "לאור הביקושים הגדולים לחופשה בסוכות החלטנו לתגבר את הקו לסיישל ולהפעיל לצד אייר סיישל טיסות בלעדיות מטעמנו עם חברה ישראלית וביטחון ישראלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה