תיירות

חברת תיירות הספורט מכריזה: "אנחנו רואים ביקוש לחבילות לפריז"

איסתא ספורט, חברת תיירות הספורט וההופעות בחו"ל, מטיסה אלפי ישראלים לאולימפיאדה בפריז, זאת לאחר ארבע שנים בהן המשחקים האולימפיים התנהלו בצל מגפת הקורונה. מתן פלד, סמנכ"ל איסתא ספורט: "עם המשלחת הגדולה ביותר אי פעם, והסיכויים הגבוהים למדליות, אנחנו רואים ביקוש לחבילות לפריז"

מערכת ice | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock, freepik, pixabay)
לאחר ארבע שנים שבהן המשחקים האולימפיים התנהלו בצל מגיפת הקורונה, הישראלים חוזרים ובגדול לנוכחות כחול-לבן במשחקים האולימפיים.  איסתא ספורט, חברת תיירות הספורט וההופעות בחו"ל המובילה בישראל, מטיסה אלפי ישראלים למשחקים האולימפיים. 
"אנחנו רואים באולימפיאדה בפריז הזדמנות לא רק לחוות את פסגת הספורט העולמי, אלא גם להתאחד מאחורי הספורטאים הישראלים ולחגוג את ההישגים שלהם יחד איתם", כך מספר מתן פלד, סמנכ"ל איסתא ספורט, שמטיס אלפי ישראלים למשחקים האולימפיים.
לצד ההתרגשות מהתצוגה האולימפית הצפויה בתחרויות, ישראלים רבים פונים לאיסתא ספורט בחשש מהמצב הביטחוני וגל האנטישמיות הגואה באירופה. "אנחנו נתקלים בהרבה שאלות וחשש מהנוכחות הישראלית בפריז. בפריז ובוועד האולימפי עושים מאמצים רבים כדי לאפשר לכל אדם לקחת חלק בחגיגת הספורט, וסידורי האבטחה והביטחון קפדניים במיוחד", אומר פלד.
לדבריו, הרצון העז של הישראלים להיות חלק מההישגים של הספורטאים שלנו באולימפיאדה נוכח השנה יותר מתמיד, זאת בשל המצב הביטחוני המורכב. "עם המשלחת הגדולה ביותר אי פעם, והסיכויים הגבוהים למדליות, אנחנו רואים ביקוש לחבילות לפריז. הישראלים רוצים להיות שם, לעודד ולתמוך בספורטאים שלנו, ולהראות להם שהם לא לבד", מציין פלד.
ענפי הספורט המבוקשים ביותר על ידי הקהל הישראלי הם כמובן השחייה, ההתעמלות האמנותית והאתלטיקה, בשלושתם יש תקווה למדליה ישראלית. גם ענף הכדורסל, בו לא משתתפת נבחרת ישראלית, מעניין את הקהל הישראלי. לצידם, נזנח תחום הג'ודו, כאשר בעבר הישראלים היו נוהגים למלא את האולמות, באולימפיאדה הקרובה הביקוש נמוך משמעותית. בחברה מדגישים כי במטרה להעניק לקהל הישראלי את האפשרות לבחור את מה שמתאים לו, קיימת אפשרות להתאמה אישית באופן מדויק להעדפות האישיות שלכם. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה