תיירות

חברת התעופה הזו מורידה מחירים: כמה תעלה לכם טיסה?

לא רק ליוון. החל מהיום חברת התעופה היוונית בלו בירד איירווייס תפעיל טיסות מנתב"ג לבולגריה, ליעדים ורנה ובורגס במחיר התחלתי של 74 אירו לכיוון
מערכת ice |  1
דרכון (צילום shutterstock)
חברת התעופה היוונית Blue Bird Airways מגדילה את מגוון יעדיה מנתב"ג, ותפעיל החל מהיום (שני) ה-1 ביולי טיסה יומית לבורגס במחיר התחלתי של 74 אירו לכיוון, ובנוסף 2 טיסות שבועיות לורנה, בימים ראשון וחמישי, במחיר התחלתי של 83 אירו לכיוון
.
על בסיס טיסות אלה תציע סיטונאית התיירות קווי חופשה חבילות נופש לבורגס במחיר התחלתי של 219 € ולורנה במחיר התחלתי של 349 €. כמו כן תציע קווי חופשה, בכל יום שלישי, טיול מאורגן *סובב בולגריה*, ל 8 ימים, במחיר התחלתי של 599 € לאדם.

מקווי חופשה נמסר כי "בולגריה הפכה הקיץ לאחת מהמדינות המבוקשות ביותר בקרב זוגות ומשפחות ישראליות, בזכות תחושת הביטחון ומגוון מלונות עם פארקי מים המותאמים למשפחות, ומלונות לזוגות הכוללים קזינו. עם הפעלת טיסות Blue Bird Airways מנתב"ג לבורגס וורנה, יינתן מענה אופטימאלי לגידול בביקושים, ובמקביל נראה גם ירידת מחירים לאור העליה בתחרות על הקווים לבורגס וורנה, עם תחילת הפעילות של חברת התעופה היוונית .Blue Bird Airways".
את טיסות Blue Bird Airways לבורגס וורנה ניתן להזמין ישירות באתר ההזמנות של חברת התעופה בכתובת bluebirdair.com באתר סיטונאית התיירות קווי חופשה בכתובת kavei.co.il ובמשרדי הנסיעות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא יוונית ולא להתקרב
    איתי 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זו חברת התעופה של קווי חופשה. לא להתקרב אליהם! שירות הלקוחות לא קיים, והם לא מגיבים לפניות על ביטולים והחזרים, גם לא מעו"ד.
    סגור