תיירות

דרמה בטיסת אל על: מדוע המטוס נאלץ לחזור לנתב"ג?

הצוות נאלץ להחזיר את המטוס לנתב"ג בשל התנהגות אלימה של אחד הנוסעים שתקף דיילת: "הוא תקף דיילת ממש מול עיני ילדיי. הוא צרח שהיה בעזה, שהוא סובל מפוסט-טראומה וראה גוויות מרחפות"
מערכת ice | 
אל-על (צילום דוברות אל-על)

אירוע חמור התרחש בטיסה של חברת התעופה סאן דור, חברת הבת של אל על, שיצאה לבטומי היום (חמישי). כשעה לאחר ההמראה מנתב"ג, בסביבות השעה 7:50, נאלץ הצוות להחזיר את המטוס לנתב"ג בשל התנהגות אלימה של אחד הנוסעים שתקף דיילת. 

לפי עדויות, המצב החל להתדרדר כאשר הנוסע הוציא מתיקו חומר הנחשד כקנאביס רפואי והחל לצעוק באופן מאיים. נוסעת שנכחה במקום סיפרה: "הוא הכה את הדיילת באלימות וזעק ברעש גדול ברחבי המטוס עד כדי התמוטטות. זה אירע ממש לצדי, הוא תקף דיילת ממש מול עיני ילדיי. הוא צרח שהיה בעזה, שהוא סובל מפוסט-טראומה וראה גוויות מרחפות".



לדבריה, היא נרדמה והתעוררה בבהלה מהמהומה. "ניסו להרגיע את הנוסע אך ללא הצלחה, ורק לבסוף הצליחו לשחרר את הדיילת מידיו. הטייס שחשש לבטיחות הנוסעים ביצע סיבוב באוויר וטס חזרה לישראל. הנוסעים האחרים הצליחו להשתלט על הנוסע שהיה במצב טראומטי קשה. צוות הטיסה הזעיק כוחות משטרה והמטוס נחת שוב בנתב"ג, שם ממתינים כעת שוטרים וצוות רפואי."

מאל על נמסר: "זמן קצר לאחר המראת טיסת אל על LY5107 לטביליסי, אירע אירוע חריג של נוסע שנהג באלימות כלפי צוות החברה. בעקבות כך, המטוס שב לנתב"ג וביצע נחיתה בתיאום עם המשטרה להורדת הנוסע. אין מדובר באירוע ביטחוני. החברה רואה את האירוע בחומרה רבה ונוקטת בכל האמצעים הנדרשים לפי ההנחיות והחוק, בשיתוף עם רשויות החוק הרלוונטיות. נמשיך לפעול להבטחת בטיחות וביטחון נוסעינו."

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה