תיירות

אל על בהקלות חריגות לנוסעים: אלו השינויים שתוכלו לעשות בחינם

ניתן לבצע שינויים במועד הטיסה (הקדמה או דחייה) יתאפשרו ללא דמי שינוי וללא הפרשי מחיר, באותה מחלקת שירות, כאשר מועד ההמראה החדש הוא עד יום שבת, 20 באפריל (כולל). ביטול הטיסה וקבלת שובר בשווי מלא למימוש עתידי לטיסות אל על. "נדגיש כי הקדמת ודחיית מועד הטיסה מותנית בקיום הטיסות בהתאם למצב"
מערכת ice | 
יעדים (צילום shutterstock, freepik)

אחרי שנתב"ג שוב נפתח הבוקר [ראשון] לתנועת של טסים, אל על פרסמה שורה של עדכונים בעקבות המצב הביטחוני. חברת התעופה המובילה בישראל חוזרת להפעיל את לוח טיסותיה לאחר ביצוע התאמות.

כלל ביטולי הטיסות מפורטים בטבלה המצורפת מטה. יש להתעדכן לפני היציאה לשדה התעופה בזמני ההמראה המעודכנים בלוח הטיסות. נזכיר כי חברת אל על עומדת בקשר עם כוחות הביטחון ועם רשות שדות התעופה, תפעל על פי ההנחיות שינתנו לה ותעשה ככל הניתן להפעיל את לוח טיסותיה נוכח המצב.
 



עדכונים שוטפים יעלו באתר אל על וברשתות החברתיות. בעקבות המצב הביטחוני, אל על מאפשרת ללקוחותיה מדיניות שינויים וביטולים מקלה כלל הנוסעים שטיסתם מתוכננת להמריא עד יום שבת, 20 לאפריל (כולל) זכאים לתנאים מקלים

ניתן לבצע שינויים במועד הטיסה (הקדמה או דחייה) יתאפשרו ללא דמי שינוי וללא הפרשי מחיר, באותה מחלקת שירות, כאשר מועד ההמראה החדש הוא עד יום שבת, 20 באפריל (כולל). ביטול הטיסה וקבלת שובר בשווי מלא למימוש עתידי לטיסות אל על. "נדגיש כי הקדמת ודחיית מועד הטיסה מותנית בקיום הטיסות בהתאם למצב".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה